Gå til innhold

R.I.P. Audi A4 B5

Ranger emnet


Alucard

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Verre kunne det gått. Men ett liv i rullestol er vel egentlig en liten pris å betale. Fikk dommen fra legen min i dag. Jeg blir nok sittende. Men men. Tror jeg overlever. Blir rart å kjøre bil med håndgass og brems. Men jeg venner nok det til meg.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er en skikkelig tankevekker.

 

bare flaks at jeg selv sitter her jeg sitter i dag... mange situasjoner som kunne gått galt opp i mellom hvor stor fart har vært inne i bilde.

 

om du må sitte i rullestol så går livet videre... se bare den filmen her ;)

http://www.kudos.no/sak/2187/Verdens_første_rullestol_backflip

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre kunne det gått. Men ett liv i rullestol er vel egentlig en liten pris å betale. Fikk dommen fra legen min i dag. Jeg blir nok sittende. Men men. Tror jeg overlever. Blir rart å kjøre bil med håndgass og brems. Men jeg venner nok det til meg.

 

kjører selv bil med joystick.. bare en vanesak=)

 

stå på!

Mercedes Vito 110 CDI

bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig å komme levende ut av den metallklumpen der! Men, du overlevde og det er det viktigste :) Denne tråden er et bevis på at vi mennesker er sårbare og kan gå istykker av en slik bilulykke. Jeg håper du vil holde motet opp, fremdeles komme på biltreff og at du får den hjelpen og treningen du trener fra helse-Norge. Selv om jeg vet dette kan være en kamp i seg selv..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har litt selvironi og humor i behold

Bra du overlevde

Håper noen andre får litt mer respekt for fart (og lek og morro) av posten din.

 

Håper du blir bra i ryggen igjen :D

 

Er jo alltid lov å håpe :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltids lov å håpe. Jeg kommer til å kampe om å komme meg opp på bena igjen. Men tiden vill vise om jeg kommer til å klare det. Men komplett ryggmarsskade er ikke bare og bare å komme seg oppigjen av. Men jeg lover at jeg kommer til å prøve. Uansett hva som skjer kommer jeg aldri til å slutte å trene for å komme meg oppigjen. Håper at posten min hjelper som en liten tankevekker ja. Fart er også veldig farlig. Selvom det virker veldig spennende og gøy der og da. :)

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
De får du nok brukfor om du dauer:)

Men vis jeg ikke dauer. Blir sittende i rullestol og er uføretrygde og får 6000 kr utbetalt i mnd til jeg er 67 da får jeg minste pensjon. Får jeg bruk for det da??:magic:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår