Gå til innhold

Dine (volvo) vinterbilder

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min blå två førr etter uhelldig kombinasjon stål is sommer dekk slo vekk det som kallest forstilling da men å knuste høyre blinkers å hovedlykt men nå blir d Gtx front

DSC00540.jpg

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da!! er jo en volvo, hadde utrolig flaks! Hadde litt høy hastighet å kjørte av veien å ned i ei grøft som jeg sklei 40/50 meter i før jeg stoppet i en STOR stein å den store granbuska! en bittlitt skevi vange å ett knust casterstagg, 1 lampe,

1 fanger å en bulket skjerm! Men bilen er på veien igjen :)

Hadde fått sånn "rasventil" (bleedventil) inni bilen vett, å klarte selvfølgelig ikke å ligge unna den! :(

Volvo 240 Lazer blue

 

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel ikke heller at det var han som smalt inn i hjul lastern da?

 

Det høres så mye bedre ut når man skriver at en hjullaster kjørte over han.. for det var jo det som skjedde.. han traff mellom forhjulet og bakhjulet på en hjullaster som var i fart... Han er flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blå två førr etter uhelldig kombinasjon stål is sommer dekk slo vekk det som kallest forstilling da men å knuste høyre blinkers å hovedlykt men nå blir d Gtx front

DSC00540.jpg

har du herpa "go bilen"? har dei fleire bilder av skadene?såg i en tråd du ha skreve, at en idiot hadde heve en europalle på volvoèn:( kjipt da:(

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei den er vel ikke herpa sånn sett da men bare lettere små skader forhåpentligvis må vel bare legge mer penger i den nå siden jeg allereder har blåst bort en hel del penger på den allerede.... får jo nye vinter dekk å nå da siden de vinter dekka jeg fikk med sprakk på 2 uker med normal kjøring

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår