T0mmen Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Du har PM!:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Mere jobbing: Ofret et par Irma Og et par lite polyester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 nice Morten...as always:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 nice Morten...as always:) Takk takk :) Du får komme innom da vel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Har sett litt på det du har lagt ut her.. Utrolig inponerede arbeid du gjør! Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei, hvordan gjorde dere det her?. Holder selv på med bygging inni bilen, og tviler litt på ang. trekkingen bak. Lurte på hvordan dere har gjort det med fleeze kant i kant med bilen.. ser ut somm dere har teipet fleezen fast eller lignende?. Fint om du hadde noe riktig svar på dette. hhehe.. :thanks Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 dagens: Fikk på et lag duk og demontert dekslene for vidre jobbing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei, hvordan gjorde dere det her?.Holder selv på med bygging inni bilen, og tviler litt på ang. trekkingen bak. Lurte på hvordan dere har gjort det med fleeze kant i kant med bilen.. ser ut somm dere har teipet fleezen fast eller lignende?. Fint om du hadde noe riktig svar på dette. hhehe.. :thanks Bygger en ramme i tynn mdf der det er mulig, resten limer jeg med smeltelim :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Litt små update: La på støpeplast på utvalgte steder La ny dekor på firma bilen min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hey Morten! fete biler som ruller ut av garasjen ser jeg.. hehe.. lurer på en ting jeg, hva er Irma? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hey Morten!fete biler som ruller ut av garasjen ser jeg.. hehe.. lurer på en ting jeg, hva er Irma? Jo takk :) Irma er et fleece teppe som fåes kjøpt hos Ikea :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Update Slipte ned litt støpeplast og la et par lag duk over Monterte verktøy tavle: Monterte skruvstikke og benkslipe maskin :) sjekk også Dewalt muttertrekker 36v...tøff som traktor ;) Så et bilde et langtids prosjekt som kom inn i garasjen, her skal "alt" gjøres: Bodykit modifiseres/monteres + mye karosseri jobb(baklykter fra annen bil osv). Airride, innvendig skal nytt taktrekk, dashbord, dørtrekk, bagasjerom og baksetet støpes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg som alle andre som følger med i tråden din lurer vell på hvilken bil du har der? :P FORTELL :D Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Pene tønner på den nederste der ;) Håper de passer til bilen :) Men som sagt: Fortell mer om det nye prosjektet her! Det hørtes mycket spennende ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Bra at noen gjør ferdig proben.. Har jo stått å samla støv i ett års tid nå.. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg