Gå til innhold

Noen som har eller vet om en brukt Term-lab som skal selges

Ranger emnet


Db Hunter

Anbefalte innlegg

Sorry Mac....det trur jeg du må kjøpe nytt av Tor Steinar assa.............

Spør du pent, kanskje du får et bra tilbud av han vettu...

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Mac....det trur jeg du må kjøpe nytt av Tor Steinar assa.............

Spør du pent, kanskje du får et bra tilbud av han vettu...

 

Var vel nede i 6500kr nå for 1 sensoren? (husker ikke om dette var pluss mva da.)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
herremin for noen priser på det taerm drittet da

 

Billig det måleutstyret da... Den første måleren jeg kjøpte, kostet 16500.... på tilbud.......

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en måler fra USA, samme "design" som TL-mic'en, men uten all den fancy programvaren. Den gir rent signal i mV, med et kvalitetsmultimeter og konverteringstabell, så vet man ca. hvor høyt man spiller.

 

Den er kalibrert ved 165dB, og skal vise ca. 0.3dB mindre enn TL (avhenger fra mic til mic, samt om du har et ræva multimeter, så vet du jo ikke om du får rett verdi...).

 

Kostet under 1500,-.

 

Billig og bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en måler fra USA, samme "design" som TL-mic'en, men uten all den fancy programvaren. Den gir rent signal i mV, med et kvalitetsmultimeter og konverteringstabell, så vet man ca. hvor høyt man spiller.

 

Den er kalibrert ved 165dB, og skal vise ca. 0.3dB mindre enn TL (avhenger fra mic til mic, samt om du har et ræva multimeter, så vet du jo ikke om du får rett verdi...).

 

Kostet under 1500,-.

 

Billig og bra! :)

 

Har hatt noe lignende...Mikkomåler, fra Finland.

Db Hunter`n kjøpte den av meg. Men den er litt tungvinn å bruke... men den funker bra ellers...

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det ikke mange brukte TERMLAB's ute å går....

 

6500,- inkl mva er faktisk billig, synes jeg.... Wayne bruker massevis av tid på å utvikle termlab, og det er faktisk ganske utrolig at vi kan selge den til den prisen spør du meg...

 

Hvis man skal konkurrere i dB Drag Racing, så er det liten vits å kjøpe noe annet enn TERMLAB, det er ikke alltid at det som øker på andre instrumenter, øker på TERMLAB og motsatt...

 

Det er også som John Anders sier, det er ikke mange år siden at måleinstrument var mye dyrere, feks så kostet TERMLAB.NET, flere ganger så mye, og gamle TERMLAB.classic var ENDA dyrere og det sistnevnte var bare dritten....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår