Gå til innhold

Legg ut bilde(er) av 3'er golfen din her !

Ranger emnet


øy-stein

Anbefalte innlegg

  • Svar 431
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ikke kjøre skrått over. Hvis man har vett til å bremse litt før dumpa selvsagt, og ikke rett før eller midt oppå..

 

 

Eirik

 

 

hvis man drar i brekket så vill du sleppe ned rompa og løfte opp fronten ;) prøv selv det funker som fy.. bremser du nomrmalt vill du dra nesa rett ned i dumpa. men kjøre sakte over og litt skråt så går det fint det.. bare ikke kjør rett fram.

 

blir snart 75-75 fjærer på meg nå .. lei denna offroad bilen på 60-60

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett etter i kjøpte bil'n:

PICT1845-1.jpg

 

fått på sommar felgan:

PICT1856.jpg

 

senka ma piggdekka:

P4030060.jpg

 

ma sommarhjula på senka:

P4190076.jpg

 

 

 

biln e da en orginal 93 modell golf gt so e importert i 99, e egentli ikke gjort so veldi mykje ma, sotte inn litt annlegg, senka gti leppe.

 

annlegge vart målt t 130.8 db i mars.

 

plana viar e lakk å ny fangar framme egentli ei opp pussing..

 

å nye felga e bestilt. keskin ktn5 block light.. bilde kjem ma dei på når i he fått dei å montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg fikk legge ut ett par bilder av bilen min da... :)

Er en '93mod Golf 3 GTD...

 

golfen1.jpg

 

 

SØT front da !

Selv har jeg en Golf 3 Cabriolet, 97-mod..

Noen som veit noe om passform til denna i forhold til en vanlig Golf III ?

Hadde vært kjekt å vite dersom jeg skal gjøre noe med den :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragster-look er det stikk motsatte da. Her har du dragster-look på fwd ;) Ellers begynner det jo å hjelpe, bare å få den mye lavere så snakker vi!

Den cabben her oppe.. PHAT!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår