Gå til innhold

Nøkkelbånd med valgfritt trykk!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er det noen interesse for dette? kan skaffe til 125kr stk inkl frakt. båndene er laget av skikkelig kvalitet, ikke noe sånn som trykket faller av eller at de revner fort. jeg har brukt en sånn daglig i 4 måneder og den har kun blitt møkkete. ;) dette er IKKE business, fortjenesten er minimal. har hittil ikke funnet noen som tilbyr nøkkelbånd med egne trykk til i nærheten av samme pris som meg. firmaer tar 1000kr i oppstart pr nye trykk.

 

her er et eksempel på noen jeg kjøpte inn før en gang, hvis det er noen interesse for dette kan jeg samle opp litt og bestille for dere. :)

 

skriv bestillingene her i tråden, ikke send på pm!

 

eksempel.jpg

keystrap.jpg

Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor vanskelig får du til å lage de?

 

kunne tenkt meg:

 

(Mercedes stjerna) Rognan Racing (BMW logo)

 

akkurat samme på begge sider.

 

hvis du får det til så hadd det vært kult med hvit skrift på svart bakgrunn

 

kan jeg bestemme skrift-typen selv eller?

-RognanRacing-

 

1996 Audi A4 1.8

(X)1986 BMW 320i E30

(X) 1985 BMW 316 E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ford-logoen kan desverre ikke ordnes... jeg MÅ ha en bedre mercedeslogo hvis jeg skal få ordnet det. jeg får ordnet logoer som er veldig enkle og konkrete, ikke detaljer osv.

 

man kan til en viss grad bestemme skrift-type selv ja, men da må jeg ha 25kr mer pr bånd pga ekstra kostnad for produsent.

Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ford-logoen kan desverre ikke ordnes... jeg MÅ ha en bedre mercedeslogo hvis jeg skal få ordnet det. jeg får ordnet logoer som er veldig enkle og konkrete, ikke detaljer osv.

 

man kan til en viss grad bestemme skrift-type selv ja, men da må jeg ha 25kr mer pr bånd pga ekstra kostnad for produsent.

 

Ta nå en Enkel MB logo da?

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår