Mokka Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hehe,jaha? har hørt om egg også...er det andre ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Mekonomen osv får jo kjøpt ting som faktisk er ment for å gjøre akkurat dette. Det funker faktisk greit også:p Den blåe hermetikkboksen med en slags guffe, den funker bra Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 jajaja,langt å kjøre det :) kanelen ser ut til å funke fint den,han ikke brukt kjølevæske etter,men er jo ikke så lenge siden da...men døra er like våt...spesielt nå etter regn,så kanskje det bare er døra alikevel?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 På min Opel tok det ca 10 min å ta ut hanskerom + varmeregisteret/Radiatoren Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jeg lurer mest på hvordan i ***** du fikk ut hanskerommet? er en skrue nede på vær side. så ligger det tre skruer oppe under airbag. som sitter no jævlig. vet heller ikke om disse hører til feste av hanskerom :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Må skru ut de tre skruene ja for så å bøye opp det dekselet litt. Da ser du to skruer til som må skrus ut! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 må skru ut? det er tre torx som er skrudd oppover mot airbag?! de sitter jo no inni hæl... godt da :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Satt ikke så godt på min i alle fall. Er de tre sølvfargede torx skruene opp mot airbag ja! De sitter bare i det dekselet som er rundt selve airbaggen! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 jo, trodde ikke det var farlig å skru der da. men mine sitter såpass at jeg bare drar rund hodet på skruen. dreiv å rikka litt på hele greia. men klarte ikke å bevege det såpass at jeg ser noen andre skruer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Er i alle fall en skrue på hver side der du må ha av for å få ut hanskerommet... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 jeg lurer mest på hvordan omega du skrudde på? jeg har en 1995 2.5 V6 og der går den dashboard delen helt inn til torpedoveggen. jeg klarer såvidt å se de to røra gjennom ett lite hull. og dashen er jo typisk en del :s så har vel evighet med skruing på gang her :( noen mekanikere så dette var typisk varmeapp register. så ja lurer også på om denne radiatorn går som reg.? :) evnt om noen andre har skrudd ut denne radiatoren på en omega B. så kom gjerne med tips. jeg får kjørt helt til termostat starter. da dugger bilen helt ned. så typisk at det er denne radiatoren. det kommer også vann/kjøleveske ut av luftekanalen i baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 jeg lurer mest på hvordan omega du skrudde på? jeg har en 1995 2.5 V6 og der går den dashboard delen helt inn til torpedoveggen. jeg klarer såvidt å se de to røra gjennom ett lite hull. og dashen er jo typisk en del :s så har vel evighet med skruing på gang her :( noen mekanikere så dette var typisk varmeapp register. så ja lurer også på om denne radiatorn går som reg.? :) evnt om noen andre har skrudd ut denne radiatoren på en omega B. så kom gjerne med tips. jeg får kjørt helt til termostat starter. da dugger bilen helt ned. så typisk at det er denne radiatoren. det kommer også vann/kjøleveske ut av luftekanalen i baksetet. Du kan skjære ut en luke akkurat der radiatoren er, så lime på igjen med f.eks 2 komponentslim. Gjorde det selv når jeg jobba på opel, var rimeligste løsning for kunde og myyyye mindre arbeid for oss. Og limer du det på plass igjen ser du heller ikke noe tegn til at det har vært skjært ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 ja gjorde akkurat det. fikk en strøken radiator til varmeapp til 300kr hos høgger :) nå er alt på plass rundt akkurat det tema. men er jo en omega 2.5 V6. så noe sier meg at jeg har mye igjen ogmer som kommer :p men takker så mye for hjelpa =O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg