Gå til innhold

Lekkasje

Ranger emnet


Mokka

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja tror det

 

men er det derfor min bruker mye kjøleveske? eller er det pga noe annet? har drukket halvparten av væska på et par uker...vet ikke hvor mye de normalt bruker?!?!

 

En bil skal jo normalt ikke bruke kjøleveske i det heletatt

(i allefall ikke merkbart i løpet av en uke) Hvis varmeregisteret ditt er lekk så renner vannet\kjølevesken inni der som luften strømmer inn, blir med luften og legger seg på frontruten din som dugg!

Opel Omega 2.0i Diamant CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida,helt sikkert ikke, det hørtes hvertfall ganske fornuftig ut når du forklarte det sånn :)

men er det på opel jeg får kjøpt nytt varmeregister?

Ja, men jeg tipper at det bare er noen slanger ellerno som er lekk der altså. Ville nok tatt det opp å undersøkt det først. Kan evt få tak i et komplett varmeapp hos en lokal hugger?

Opel Omega 2.0i Diamant CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er litt feilinfo i Haynes om bytte av varmeregister siden boka omhandler høyreratta biler? I boka ser det jo ut som et rent helvete siden man må av med hele dashen og deler av rattstammen eller.no. Holder det å fjerne hanskerommet på omega B også? Skulle nok kanskje hatt et nytt varmeapparat jeg også.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er litt feilinfo i Haynes om bytte av varmeregister siden boka omhandler høyreratta biler? I boka ser det jo ut som et rent helvete siden man må av med hele dashen og deler av rattstammen eller.no. Holder det å fjerne hanskerommet på omega B også? Skulle nok kanskje hatt et nytt varmeapparat jeg også.

 

Hehe, må nok kanskje ta ut hele dashen ja. Så noen hadde snakket om dette på opelmotorsport forumet. Det er noen der som tar det på seg, skal vist være et rent helvete:( Må nesten bare prøve, men er nok en del jobb

 

:ass:

Opel Omega 2.0i Diamant CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår