mlium Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hei! har en -86 740 stasjonsvogn med B230E motor Hadde en eksosbrekk i en skjøt ca midt under bilen, som jeg fixet etter ca en uke med en skjøtesak fra biltema. men før jeg fikk fixet den så merket jeg en plutselig effektforskjell. den ble plutselig så innmarri dau, og jeg må gire ned mye oftere. Trodde det skulle bli bedre når jeg fixet eksosen igjen, men dengang ei. i samme hendelsen begynte også motoren å "svikte" på tomgang på kald motor... Fryktet toppakning, men finner ikke noe kjølevæske i oljen. Kan det være tennpluggene som ike lenger duger? Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Du kan jo se tilstanden på delene ved å skru dem av. Sjekk plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotor og luftfilter. Hvis det er litt koks på polene i fordelerlokket, kan du skrape det av med en kniv. Legg merke til fargen på pluggene, den skal være lysebrun. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Sjekk også innsprøytningsystemet, og prøv å juster motoren. Hadde det samme problemet på min. Byttet trykkventil og justerte, så gikk den fint igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 det er fint mulig at eksosen din er full av dritt, har vært borti det før. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.