Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dine ord, pølsa.

Trenger ikke være verdensmester for å skjønne at hvis bilen kommer sånn som den gjør på videoen, og du har firehjulstrekk å turbomotor så orker den LETT å dra seg inn igjen om du holder framhjula rett i forhold veien og gasser på. Trenger ikke akkurat være mester i noe som helst for å skjønne det.

 

 

 

RDL kan bakhjulstrekk ja. Men hva hjelper det når man kjører Subaru på skauen.

Han bruker 4 GIRET!!! under 80 km\h er det INGENTING og HENTE!! Hvordan i H..... skal han klare og hente seg inn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fra RDL\ Robert på msn.

 

 

::R-D-L::.. sier:

hey fuck face

..::R-D-L::.. sier:

wtfs up med han momo typen?. er han invalid eller?.. siden når begyne han lissom å ha peil på å slædde helt uten videre.. Om du skal skrive på forumet i løpet av kvelden vil jeg be han skru på lyset på skjermen sin og studere den jævla filmen en gang til før han uttaler seg om kjøringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ord, pølsa.

Trenger ikke være verdensmester for å skjønne at hvis bilen kommer sånn som den gjør på videoen, og du har firehjulstrekk å turbomotor så orker den LETT å dra seg inn igjen om du holder framhjula rett i forhold veien og gasser på. Trenger ikke akkurat være mester i noe som helst for å skjønne det.

 

 

 

RDL kan bakhjulstrekk ja. Men hva hjelper det når man kjører Subaru på skauen.

::R-D-L::.. sier:

Luringen.. jeg kjørte rundt 120-130 når jeg la opp biln for sving, men problemet var at jeg TRODDE den svingen var lenger og krappere. Det som da skjedde er at svingen begynte å rette seg opp til høyre MENS bilen fortsatt var i rotasjon til venstre. Du ser at jeg allerede bånner ratt utslaget mitt til venstre og slepper gassen og fortsatt var bilen i rotasjon. umulig å hente inn rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

::R-D-L::.. sier:

Luringen.. jeg kjørte rundt 120-130 når jeg la opp biln for sving, men problemet var at jeg TRODDE den svingen var lenger og krappere. Det som da skjedde er at svingen begynte å rette seg opp til høyre MENS bilen fortsatt var i rotasjon til venstre. Du ser at jeg allerede bånner ratt utslaget mitt til venstre og slepper gassen og fortsatt var bilen i rotasjon. umulig å hente inn rett og slett

 

Hvem bryr seg om fjortis nicket til robert på msn egentlig?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Mr Suckup, alle som har sett videoen ser jo at han driter seg ut. Gjør man ikke det har man enten ikke peiling på frisk kjøring eller så prøver man desperat å rævsleike Robert oppi invandrerompa si. Så jeg håper for guds skyld folk ikke vet bedre :D

 

alle feiler en gang, er ikke gøy når dere står i grøfta å har vert store i kjeften for å si det sånn:) aldri gøy å spise i seg sine egne ord.

 

Jeg er ute i grøfta støtt og stadig jeg. Det fine med meg er at jeg da skjønner hva jeg gjorde galt, også sørger jeg for å ikke gjøre det igjen. Vært ute i grøfta opptil flere ganger bare i går og Torsdag jeg på Vålerbanen :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

::R-D-L::.. sier:

Luringen.. jeg kjørte rundt 120-130 når jeg la opp biln for sving, men problemet var at jeg TRODDE den svingen var lenger og krappere. Det som da skjedde er at svingen begynte å rette seg opp til høyre MENS bilen fortsatt var i rotasjon til venstre. Du ser at jeg allerede bånner ratt utslaget mitt til venstre og slepper gassen og fortsatt var bilen i rotasjon. umulig å hente inn rett og slett

 

Mulig han skreiv feil, men hvis bilen roterer til VENSTRE, og veien flater ut mot HØYRE; Hjelper det dårlig hvis han har maks rattomslag til VENSTRE ;)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YouTube - Sugekopp / RDL på bærtur..

 

I mitt hode så vil vel strengt tatt bilen "hente seg inn" igjen hvis en slipper opp? Så ut som om han var kjapp bort på bremsa rett før skogsturen :P

 

Men nå har ikke jeg sladda med 4WD da.

 

Det kan hende den henter seg inn igjen ved å bare slippe opp, men det er tvilsomt på glatt underlag som snø. Da trenger man hjelp av firehjulstrekken til å dra seg inn igjen og få retta opp bilen.

Bremse funker HVERTFALL ikke på det føret der. Det eneste man oppnår da er jo å miste grepet helt.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

::R-D-L::.. sier:

Luringen.. jeg kjørte rundt 120-130 når jeg la opp biln for sving, men problemet var at jeg TRODDE den svingen var lenger og krappere. Det som da skjedde er at svingen begynte å rette seg opp til høyre MENS bilen fortsatt var i rotasjon til venstre. Du ser at jeg allerede bånner ratt utslaget mitt til venstre og slepper gassen og fortsatt var bilen i rotasjon. umulig å hente inn rett og slett

 

Assumption is the mother of all fuck ups.... TRO gjør du i kirken.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår