Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ringe robert? hvorfor det? han sier jo selvfølgelig imot.. hvis det er noen her som har gjort det, så regner jeg med at de står fram å sier at de har gjort det ;) admin's her har vel noe selvrespekt håper jeg. selv har jeg blitt bannet for den minste lille ting her selv av Kenneth, så er kanskje han, hvis det er noen.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringe robert? hvorfor det? han sier jo selvfølgelig imot.. hvis det er noen her som har gjort det, så regner jeg med at de står fram å sier at de har gjort det ;) admin's her har vel noe selvrespekt håper jeg. selv har jeg blitt bannet for den minste lille ting her selv av Kenneth, så er kanskje han, hvis det er noen.

 

For å si det rett ut på det innlegget ditt der. Grunnen til at du ble banna er fordi du rett og slett har oppført deg som en idiot over lengre tid.. Men for all del.. legg skylda på meg og se hvor mye det bryr meg.. Men ikke lat som om du er urettferdig behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringe robert? hvorfor det? han sier jo selvfølgelig imot.. hvis det er noen her som har gjort det, så regner jeg med at de står fram å sier at de har gjort det ;) admin's her har vel noe selvrespekt håper jeg. selv har jeg blitt bannet for den minste lille ting her selv av Kenneth, så er kanskje han, hvis det er noen.

vel, robert som fortalte meg at han ikke er unbannet. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å unbanne han, han kommer ikke tilbake uansett!:(

 

Han påstår att han har fått seg ett liv, men jeg har mine tvil..

 

Robert fått seg et liv? eh, neeh

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår