Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet


GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan gikk det med felgene og godkjenning? Fikk aldri helt med meg hva som skjedde. Lå å små sov på hytta da telefonen ringte, med en någet desperat stemme som spurte hvilke felger jeg hadde. Var det de stilløse, smakløse fra biltilsynet som ikke helt likte 9*16 felger eller noe annet? Håper du fremdeles ruller p brock er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

Hvordan gikk det med felgene og godkjenning? Fikk aldri helt med meg hva som skjedde. Lå å små sov på hytta da telefonen ringte, med en någet desperat stemme som spurte hvilke felger jeg hadde. Var det de stilløse, smakløse fra biltilsynet som ikke helt likte 9*16 felger eller noe annet? Håper du fremdeles ruller p brock er da.

 

Lånte noen vel så smakløse hos Rallye (takk!) Den godkjenninga er en lang jævla historie.... Felger, dekk, eksos, blinklys, ratt osv... Men det ordna seg, så nå er det meste i boks! :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp, det e sikkert å vist, penger så heller sko vert brukt på asfalt og avgiftsletta. E det rart at eg boikotte bomringen når ca 80% av de pengene de samle inn i bommer, bilavgifter, bensinavgifter osv går te skattesnyltere og andre tarveligge formål. Ka med asfalt og bedre veier. eller ein bilbane. Et trafikkskada menneske koste ca 30 millioner. Eg har sitt planer for bilbane med str. ca rudskogen i stavangerområdet til 5 millioner, men neida, la oss for all del ikkje. Så kunne kanskje noen liv vært spart på at folk får raced fra seg på bane, i steden for i fjellveggen eller noe. Om det så bare hadde spart ett liv, men neida. Farlige veier, la oss ikkje fiksa på det, neida, me sette ned farten på stedet, det e løysen! Heia Norge (blir så sint!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

 

Lånte noen vel så smakløse hos Rallye (takk!) Den godkjenninga er en lang jævla historie.... Felger, dekk, eksos, blinklys, ratt osv... Men det ordna seg, så nå er det meste i boks! :)

 

Slenge du dritt om de herlige 15" hjula mine :aug:

 

he he

 

Ikkje glem adressen til visker motoren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår