Gå til innhold

ascona med 8 er.

Ranger emnet


asconafrelst

Anbefalte innlegg

volvo 240 calipere og honda prelude skiver har jeg blitt fortalt. de er godkjent til 240 hk, men det som er problemet er at det blir litt moment i en v8,da kan du fort overstige på det.. husk at du må ha en diger radiator og at det blir no inni h...... trangt der...

Personlig syntes jeg at v8 er no oppskrytte greier... Men smak og behag :)

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror faktisk ikke plassen blir det værste, den er ikke noe lengere enn en 2.0 litern til opel, men blir dette prosjektet satt til virkelighet blir det pink bremser å hele pakka. men passer honda,s boltsirkel på opel? eller at skivene passer i det hele tatt? eller er ikke preluden 5 bolt?

Prelude har 4 bolter med samme boltsirkel som 4-boltet opel (4x100)

Opel Omega 2.0i Diamant CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort moment er det i den Rover motoren?

Etter hva bestemmelser tilsier har ikke Opel Ascona B lov å overstige 300nm for å bli godkjent.. Og bremsene tilsier hk..

Om Prelude skiver og Volvo 240 4-stempla kalipper godkjenner 240hk så ønsker jeg å få tak i papirer som henviser dette..

 

http://www.opeltuners.com/gtbrakes/index.html

 

Hær er nu en link tel komplette ombygging av det..

 

asconafrelst: Hvor har du fått tak i denne bakakselen din? Pris?

Hvem sveisa om og hvilket oppheng bruker du evt?

Har lyst på Volvo 1031 sperre aksling på min bil..

Men vet ikke om orker det styret med 4-link og greier..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke helt hvor en fikk tak i den bakakselen, er eieren av bilen som hadde funnet den på nettet, men e skal finne ut av d og komme tilbake til d. men er d noen som har prøvd honda skiver på en ascona? d momentet er jeg heller ikke sikker på, har igrunn ikke engasjert meg helt enda, men motoren står dær.. er igrunn på jakt etter et greit prosjekt som ikke er for rusta vis noen har en stående på låven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kordan oppheng skal prukes til volvo akslingen da? Brukes org oppheng uten moment tuben så har jeg hørt at akslingen vrir seg å greier.. Må vel neste ha 4-link?

Vet ik av noen som har prøvd d,må jo borre om litt..

Men di er vel like stor som 2.2i skiven da..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kordan oppheng skal prukes til volvo akslingen da? Brukes org oppheng uten moment tuben så har jeg hørt at akslingen vrir seg å greier.. Må vel neste ha 4-link?

Vet ik av noen som har prøvd d,må jo borre om litt..

Men di er vel like stor som 2.2i skiven da..

Jeg snakker uten spesiell erfaring. Om du spørr på opelmotorsport.com forumet så får du helt garantert gode svar:P

Opel Omega 2.0i Diamant CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår