Gå til innhold

xplod++ i golfen

Ranger emnet


pscyko

Anbefalte innlegg

Jeg hadde Sony Xplod 6x9, 12 sub, og en forsterker.

Var fornøyd da, for det var tross alt det første anlegget mitt.

Men i ettertid innser jeg hvor tamt det var.

 

Godt mulig det var et par feil innstillinger, blant annet kassen som gjorde at det ble mye klasking i bassen.

Men, hvilke komponenter de i forhold til før har idag, vet jeg ikke.

 

Men lykke til med anlegget. :)

Hvor i landet bor du? Så kanskje jeg kan komme en dag å høre på det.

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei,greit fint prosjekt du driver med. har 2 stk sony explod i ca 87liter bassreflekskasse..den nest nyeste serien tror eg det er, aluminiumsmembran vertfall.uten "bulkete" membran.. er ikke noe explode fan..men den spiller greit med paralellkobla spolene (2x4ohm per sub) og kjører dem i 1ohm i monoblocka (am audio) bra monoblock synst jeg så driver den 1200rms i 1ohm og 1800w i 0.5ohm,..men det blir på nye subbene jeg skal kjøpe av Ma audio.. men synst ikke det er nokk slaglengde av explod subene,,men jeg skal jo absolut ha noe brutalt så for ditt bruk og ditt anlegg er det jo sikkert greit;) prosjektet mitt er 4stk seas 8"toms basser i hattehylle pluss mellomtone og diskant eller to stk 10toms i hatte hylla osv.. og 2 12" 2x2ohm subber...så håper det blir bra..jjaja lykke til vertfall;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Activex:

mhm. det ordner seg ;)

jeg bor i Bamble i Telemark. hehe :P noe tamt akkurat her jeg bor men ordner seg :)

 

Einart:

hehe. brutalt er kult det og. men tror ikke jeg kommer til å ha Golfen så lenge. så kommer nok til å bli en treningsbil for å prøve og feile både i forhold til stereo og kjøring. hehe. men skal nok få det fint og cleant i golfen og :D i forhold til lyden kommer nok nye og gamle elementer, forsterkere, MDF og sparkel til å gå inn og ut av bilen så lenge jeg har den.

Stolt Volkswagen Golf III eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Activex:

mhm. det ordner seg ;)

jeg bor i Bamble i Telemark. hehe :P noe tamt akkurat her jeg bor men ordner seg :)

 

Einart:

hehe. brutalt er kult det og. men tror ikke jeg kommer til å ha Golfen så lenge. så kommer nok til å bli en treningsbil for å prøve og feile både i forhold til stereo og kjøring. hehe. men skal nok få det fint og cleant i golfen og :D i forhold til lyden kommer nok nye og gamle elementer, forsterkere, MDF og sparkel til å gå inn og ut av bilen så lenge jeg har den.

 

 

hehe jammen det funker det;) mdf er ganske kjekt å enkelt å jobbe med synst jeg.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår