Gå til innhold

xplod++ i golfen

Ranger emnet


pscyko

Anbefalte innlegg

har fått tak i en Golf III 1,8 gl som skal få en del modifikasjoner. Skal begynne på golfen til sommeren hvor jeg skal montere xplod 12tom bass, 4 kanals forsterker og et par 6x9 høytalere bak. tenker å montere en vanlig Cd-spiller i dashbordet og plassere en enkel DVD-spiller under setet med 3 skjermer, 2 i solskjermene foran og en mellom setene for baksetepassaskjerer. skal ha et frontsett foran ved vinduene trolig pioneer. og et par JBL høytalere i dørene. pluss tilhørende forsterker som skal plasseres bak. har hittil bare kjøpt xplod`ene men mer kommer så fort sommeren kommer.

Stolt Volkswagen Golf III eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den pakken begynnte jeg også med, og jeg ble veldig fornøyd. Greit nok, mange har fått for seg at Sony ikke er noe lenger, men for 2000kr for den pakken der, da får du mye OK mat altså.

 

Se f.eks i MAX power, Sony Xplod 12'' 1300W vant testen utav elementer til under 3000kr, de sa f.eks at man får masse for pengene.

 

Jeg har senere utbygget mitt da, men jeg er utrolig fornyd! :)

 

Lykke til med prosjektet, gleder meg, sammenligne litt med mitt, hvis jeg ser bort fra alt det andre jeg har da. :)

 

-Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se f.eks i MAX power, Sony Xplod 12'' 1300W vant testen utav elementer til under 5000kr, de sa f.eks at man får masse for pengene.

-Arne

 

der mener jeg nesten helt sikkert du tar feil, den vant testen under 3000,- mener det var kicker 2x12" som vant av de under 5000,-.

 

rett meg om jeg tar feil.

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pakken begynnte jeg også med, og jeg ble veldig fornøyd. Greit nok, mange har fått for seg at Sony ikke er noe lenger, men for 2000kr for den pakken der, da får du mye OK mat altså.

 

Se f.eks i MAX power, Sony Xplod 12'' 1300W vant testen utav elementer til under 5000kr, de sa f.eks at man får masse for pengene.

 

Jeg har senere utbygget mitt da, men jeg er utrolig fornyd! :)

 

Lykke til med prosjektet, gleder meg, sammenligne litt med mitt, hvis jeg ser bort fra alt det andre jeg har da. :)

 

-Arne

 

Dette er jeg meget enig i når jeg kjører basseren på stereoanlegget mitt hjemme nå og får meget god lyd ut av basseren.

Men mener også det var 3000.- kr klassen det vant. var i alle fall den klassen det stilte i

Stolt Volkswagen Golf III eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. har brukt den i 4 dager nå og har stort sett ikke muligheten til å spille høyt p.g.a veldig lytt hus og folk som ikke liker musikken min. fungerer veldig bra nå men spiller ikke over normal høyde. den fungerer vertfall veldig godt til å overdøve cervin vega høytalerene på 15 tommer nede da;) hehe.

Stolt Volkswagen Golf III eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Bare pass på å få det spilt inn, så skal du kjenne senere. :) Nei som sakt, prisen er utolig grei for det du får. :)

 

Jeg har selv bygget ut videre, og det er jeg utrolig fornøyd med. :)

 

Keen on, følger med som sakt, skal sammenligne med mitt etterhvert. :D

 

Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår