Figgi Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hva er den rpm måleren god for? enden ligger den på "kutt" eller helt stille. er det snakk om aktivitet på forumdelen eller tar jeg helt feil? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Regner med at det betyr nye poster når den står på maks og ingen nye poster når den står på bunn.. Men kunne godt vært samme bekgrunnsfarge som forumet synes jeg.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Regner med at det betyr nye poster når den står på maks og ingen nye poster når den står på bunn.. Men kunne godt vært samme bekgrunnsfarge som forumet synes jeg.. Ja, pent var det ikke... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Synes det var helt forferdelig jeg, håper virkelig de ikke satser på å ha det slik. EDIT: Dette betyr de: Forumet inneholder nye innlegg Forumet inneholder ingen nye innlegg Dette forumet er lukket Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Morsomt forsøk, jeg likte det jeg blir sikkert vant til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Begynte nesten å lure på om ingen hadde lagt merke til det jeg nå ;) Ikonene hører til det nye designet. Vi synes det var på tide med litt mer bilrelaterte ikoner, derfor laget vi disse turtellerene. Om de ikke faller i smak så kan vi sikkert mekke noe annet. Noen forslag i så fall? Har forresten fikset bakgrunnsfargen ;) Hilsen "designeren" Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Syns det var fett jeg :D Venta på at man kunne se om det hadde kommet nye innlegg.. uten å trykke på trådene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Syns det var fett jeg :D Venta på at man kunne se om det hadde kommet nye innlegg.. uten å trykke på trådene.. Ehh... Var ingen nye funksjoner som har kommet.. Kun nye iconer for de gamle funksjonene.. Ergo, du kunne se det likt som nå før.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Likte den tøffe (B)'en jeg :).. Som var før disse rpm målerne Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Likte den tøffe (B)'en jeg :).. Som var før disse rpm målerne Den kan nok dukke opp igjen i andre sammenhenger. Er b'en til den nye logoen ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kjempefancy.... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ny logo på toppen av forumet å nå da FSR? :op: På tide at det kommer en Bilforumet.net logo i stedet for vBulletin der Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ny logo på toppen av forumet å nå da FSR? :op: På tide at det kommer en Bilforumet.net logo i stedet for vBulletin der Blir nok litt mer enn bare en logo ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Blir nok litt mer enn bare en logo ;) Yeah, det er nice :) *venter i spenning* Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ehh... Var ingen nye funksjoner som har kommet.. Kun nye iconer for de gamle funksjonene.. Ergo, du kunne se det likt som nå før.... Ergo, da har jeg missforståttdukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg