Gå til innhold

Filmet av privatperson, kan politiet gjøre noe?

Ranger emnet


volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Ble filmet av en privatperson i stad når jeg kom sidelengs, mulig døm ser på det som en sladd selv om det var umulig å finne veigrep der...

Men spørsmålet er: Kan politiet gjøre noe med dette siden filmen kom fra en privatperson? Og er det egentlig lovlig å stå og filme folk uten at det er opplyst om det? Er det ikke en eller annen regel som sier at det skal varsles om filming, fotobokser osv, står jo skilt der det er fotobokser...

Noen som vet eller har dårlige erfaringer?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var det jeg mente også....

Det stod ei gammal tante og filma og en gubbe og skrev nummer... Det var ikke skurken...

Døm tok regnr på kameraten min som virkelig la seg inn for å sladde, vet ikke om døm fikk med seg mitt siden jeg hadde møkkete skilter.

Det får jeg sikkert vite hvis jeg får en telefon...

Har allerede en advarsel fra i fjor på sladding, så blir ikke noen höjdare hvis jeg får pes for dette også...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er at de ser bilen, men klarer de og se føreren?

er bare og nekte at du har kjørt bilen slik.

også har du ikke plikt til og si hvem som har brukt bilen din.

 

Det gjelder kun hvis det er noen i nærmeste familie, så bare si at "en i familien" har lånt bilen hele uka. Så det der er ikke meg

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne ut hvem som filma og lage en dokumentar om familien rasshøl's liv i en måned vel, da tror jeg ikke de filmer noe mere...

Kameraten min kjørte først, han la jo ut skikkelig, jeg kom etter...

Kjørte gjennom svingen, på sletta etter så gav jeg gass og ræva kom..

Døm kan jo ikke si at det er sladding da det er så glatt så det spinner uansett..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke kalle det sladding når du gir gass og rompa kommer?

Hva vil du kalle det..? Regner med du er såpass oppegående bak rattet at du vet hva som skjer når du gir gass på glatta i sving med RWD. Hadde du ikke hatt mening med, så hadde du ikke gitt gass. :)

 

En annen ting, hvordan klarte de å finne frem kamera fort nok til å filme dere..? Høres ut som en plass hvor dere ikke akkurat er alene om å kjøre 'gris'.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der asså.

Vis du eventuelt vet hvem det er så kan du jo bare stikk hjem til de en tur, ringe på døren å spørre dem pent å høflig hvorfor de filmet deg(selv om det sier seg egentlig selv da). Så blir det spennende å se hva de sier for noe!

 

Hadde selv blitt forbannet vis noen hadde filmet meg i full slædd på en parkerings plass å skrevet opp nr mitt da.

Jeg hadde ikke vært særlig høflig da.

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slite hvis de filma deg;) Jeg kom kjørende på bakhjulet for noen år siden på mc.. en jævel tok faen meg bilde idet jeg passerte han (jeg hadde ikke hjelm på..) jeg parkerte, løp etter jævelen og konfontrerte han, han ble rimelig skjelven han å kjerringa gitt, så han sletta bildet på stedet, case closed:D

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår