doffen23 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har nå tenkt å kjøpe meg kabel for å finne ut av at airbag lampa og abs lampa lyser, og finne ut hvilke av abs følerne som må byttes.. men finner ikke kontakten. har sjekket under girstanga, de 2 svarte dekslene ved sigarettuttaket og innenfor askebegret.. noen som vet hvor den sitter da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ta ut askebegeret og "slide" det svarte dekselet til høyre for askebegeret, til venstre ;) Bare gå ut og prøve det, skal funke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg bestilte meg denne OBDII kabelen, grei pris. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=014&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&viewitem=&item=330067745084&rd=1,1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Det skal sitte der kremt sier, om du har en 96-modell. I begynnelsen av G3 lå den bak dekselet ved siden av rutevarme bak.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 min har ikke diganosekontakt Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 takket siden jeg fant den jeg da..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg