240turbo Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 okei, så da kan jeg bruke ledningsnett, coil, pluggkabler, tenningsmodul fra F motoren? Da mangler det IC, oljekjøler, trykkrør å slanger da.. :) Hvilen chip anbefales til det oppsettet som står helt først i topicen da?? Viking, Bsr osv?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Kan påpeke at vannrør/slanger til mitsubishi turbo for FK motorene koster over 2000 kr. Oljeretur rør drar avgårde en liten tusenlapp det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 du må sveise deg retur i bunnpanna.. finne deg ett rør med passe diameter og no slangestusser, så har du retur.. ang chipper så er det div folk på forumet her som selger chipper for "300hk oppsett" med 3"lmm og 465cc dyser(s60r) el. er ikke helt sikker men.. skal ha det selv engang så hadde vært kjekt og vite.. noen her som selger? turboperformance eller poffs? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Alle de røra er ingen problem å lage selv, jeg har lagd mesteparten selv på min... Bare å kjøpe seg en sånn fanzy rørbøyer og sølvlodde døm, funker fint... Flensene kan du også lage selv... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 kan jeg bruke ledningsnett, coil, pluggkabler, tenningsmodul fra F motoren? Noen som vet priser på 280-300hk chip?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 hvis du kan lese hva jeg har skrivi så.. ja det kan du Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 såg det nå ja:P Pris på chips?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Spørs åssen chips du skal ha... Vikingchip ligger vel på rundt 2k, hør med turboperformance. Ellers så selger poffs grom chps for litt mere, disse er til både tenning og innsprut, så du må ha guldboks. Er også andre chiptunere som ha chips til lh2.4 som skal funke ganske greit. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg