NeDDz Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Da var det julaften hjemme hos meg igår :D Pakke fra AG kom =) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Oj her bestiller vi stort :D nice! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 NeDDz: Hvor mye kom frakten på? Ser du har ca 8Liter med NXT Wash. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hadde gjort ting litt lettere å hatt 220V versjonen ja, men jeg hørte med de før jeg bestilte og de visste ingen ting om når den kom. Sa den ikke var lansert enda og at de heller ikke visste når det ville skje. Hva med meg da? Vis du kunne stelt meg like godt som du gjør med bilen så hadde jeg vært like "myk" og blank som bilen:wonder: Mvh, Elin Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hahahaha priceless Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 kommer en fin pakke til meg neste uke med: Ultimate Detailing Machine Pro Kit Poorboy's World Natty’s Paste Wax – BLUE Poorboy's World Light Abrasive Swirl Remover (SSR1) 32 oz. Poorboy's World SSR 2.5 Medium Super Swirl Remover 32 oz Poorboy's World EX Sealant with Carnauba 32 oz Cobra Microfiber Towel Multi Pack Cobra Blue Micro-Chenille Wash Mitt Nevr-Dull® Wadding Polish Pinnacle Ultra Poly Clay Meguiars High Gloss Hot Shine Tire Gel Meguiars Wheel Brightener Meguiars Water Magnet Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner Meguiars Last Touch Spray Detailer DP Total Interior Cleaner Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 ChristR. Vet ikke helt. hehe.. men det var oppimot 200$ tror jeg. Har enda en bestilling på gang nå. Mye Pinnacle, Cobra og litt Meg. Tror det blir ca. lik vekt. Kan gi deg frakten da. Venter bare på at all wheel cleaneren til Meg. og duracloss 105 kommer inn på lager hos AG, så blir d bestilling :D Regner med å ha produkter for ut 2008 da :) (heldig vis) :p Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hva med meg da? Vis du kunne stelt meg like godt som du gjør med bilen så hadde jeg vært like "myk" og blank som bilen:wonder: Mvh, Elin Da tror jeg vi må over på våtsliping og det føler jeg meg ikke helt trygg på enda. :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 tja, åssen skal vi tolke den da tru ? hehe ;) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Da kom det en eske fra Autogeek i dag, med erstatning for flaska som var tom sist, ¨nå bestilte jeg 3 x 2 liter, og alle var like hele etter transport, litt Poorboys SS&wax og Pinncle souveran wax også (lukter sykt godt av den) Er som ekornet, lagrer opp til vinteren...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hva er den Road Trip`n så god for? :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Missing link mellom avfettting og bil-shampo (håper jeg) trenger den som en vinter "prewash", legger den på bilen før jeg går over den med såpepisolen/høytrykk, den fjerner bra med dritt og møkk, men må teste ut så den ikke fjerner sealeren eller voksen fra bilen, for da er jeg jo tilbake til start igjen... Har tru da....he he så det ble 6 liter Har bunkra opp med 11 liter P21s wheel cleaner også, så skal nok klare meg om det skulle bli en krig....Samt nok bilsåpe til å vaske alt som er av kjøretøy i forsvaret......3 ganger...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hehehe... Alltid godt å ha litt på lager :) Gidder du skrive en tilbakemelding når du har prøvd den? Mulig jeg også må ha noe slikt. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Missing link mellom avfettting og bil-shampo (håper jeg) trenger den som en vinter "prewash", legger den på bilen før jeggår over den med såpepisolen/høytrykk, den fjerner bra med dritt og møkk, men må teste ut så den ikke fjerner sealeren eller voksen fra bilen, for da er jeg jo tilbake til start igjen... Har tru da....he he så det ble 6 liter Har bunkra opp med 11 liter P21s wheel cleaner også, så skal nok klare meg om det skulle bli en krig....Samt nok bilsåpe til å vaske alt som er av kjøretøy i forsvaret......3 ganger...he he 11L P21's høres bra ut. Den er ikke akkurat drøy i bruk... :O Har forstått det som at Grime Destroyer kan påføres og tørkes av igjen på tørre overflater også? Genialt isåfall :) Hvordan blir resultatet av SS&W kontra SS&S? Gir den mer dybde og glans? Eller er det bare for å spare voksen? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 lita samling jeg har ser det ut til.. men det kommer seg sakte men sikkert. går kun i norsk hylle vare her i gården foreløpig. Sist kjøpte er NXT spay wax. Bare for og prøve.. Hørt den er noe drit med tanke på gummi og lister men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg