bussemannen Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hadde gjort ting litt lettere å hatt 220V versjonen ja, men jeg hørte med de før jeg bestilte og de visste ingen ting om når den kom. Sa den ikke var lansert enda og at de heller ikke visste når det ville skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Min liste: Biltema shampo Biltema svamp (10 stk i posen) Billig! Biltema Formula Vax Ferdig :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Min liste: Biltema shampo Biltema svamp (10 stk i posen) Billig! Biltema Formula Vax Ferdig :) Det syns på bilene dine også! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det syns på bilene dine også! :P Du har aldri sett noen av bilene mine, bortsett fra på bilder. Normale folk polerer ikke bilen 2 ganger i uka slik som du gjør. En gang i året, og bilen vaskes en gang i måneden ;) Man trenger som regel ikke dyre produkter for å holde bilen ren. Biltema er mer enn bra nok på en gammel volvo.. Er sikker på at all poleringen du har lagt i bilen din, kostet mer enn selve bilen.. Hørte og at du ble kastet ut av millitæret når du begynte å polere på tanksene :D alacocaina alacocaina Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Jeg er normal.... Vasker bilen 1 gang i uka og polerer bilen minimum 2 ganger i året :)Pluss noen andre biler også da ;) hehe. Det iriterte meg at de militærbilene vi hadde i militæret var matte i lakken. Men det er en spesiell lakk som ikke skal gi fra seg så mye varme tror jeg (mindre synlig med IR-kamera) pluss at det ikke er så lurt å ha en glinsende bil når man skal gjemme seg. Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Nye saker i hus :D Fått litt sansen for våtsliping, så da tenkte jeg det var på tide å få tak i litt rekvisita :D Slip Og Rekvisita ble ringt og 2 dager etterpå kom sakene :D 1500 og 2500 Abranet Soft, 77mm og 150mm 77mm ROS og 150mm ROS :D Forhåpentligvis kommer det snart noen bilder av en "våtslipet" gjenstand :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 veldig interssant! ser ut som mye morro det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ja det kan jeg skrive under på. Slipte litt for hånd på taket på en Opel Monza for en stund siden, og det ga meg en skikkelig AHA-opplevelse. Blir lixxom så "glasert". Men det er jo greit å øve litt på diverse deler først, før man begir seg ivei på en bil. Drite seg er vel lett om man ikke har hodet helt i ro :D Skal iaff øve meg litt på noen "vrakdeler" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 På begynnelsen av året 08 står det på sidene deres, har du snakket med de nå for ikke så lenge siden? hadde ikke gjort noe om den kom før nei..... Snakket med live-operatøren i slutten av forrige uke (altså i slutten av august) og da sa personen om en mnd/neste mnd. Har også sendt en email å skal prøve å få dette bekreftet. Frankie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ja det kan jeg skrive under på. Slipte litt for hånd på taket på en Opel Monza for en stund siden, og det ga meg en skikkelig AHA-opplevelse. Blir lixxom så "glasert". Men det er jo greit å øve litt på diverse deler først, før man begir seg ivei på en bil. Drite seg er vel lett om man ikke har hodet helt i ro :DSkal iaff øve meg litt på noen "vrakdeler" :D Det derre var seriøst utstyr, alt "håndutstyr" eller? Hvis det ikke er frekt å spørre, hvor mye måtte du ut med da? Frankie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hei. Det er luftutstyr. Luftrondeller :D Så man må ha kompressor/trykkluft tilgjengelig for å få brukt sakene :D Men det brukes for hånd ja. 150mm Rondellen, kr.2880; + Mva. 77mm Rondellen kr.2450 + Mva. Dette er veiledene priser. Prisene på "slipepapira" er jeg usikker på. Har ikke fått regninga ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Tandis, du har mye bilpleieprodukter til å ikke ha bil eller lappen, hehe! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Tandis skal både kjøre opp med roterende OG bil han.....tidlig krøkes....;) Må ha sakene i orden vettu.....he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har bil:) Men ikke lappen enda nei, må vente til januar med det.. Klart det jeg skal kjøre opp med roterende:op: også må jeg vel ta med en QD så bilen jeg skal kjøre opp med ser bra ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Tandis1: hehe det må være dagens ;) Frankie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg