Meguiar`s Fan Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei. Mange viser frem produktene sine, vet ikke om det er noen som syntes det er gøy her. Jeg syntes slikt er artig som f, så da legger jeg opp bilder av noe av det jeg har på lur. Div Div2 Clay Cyclo Pads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvorfor er ikke alt det der mitt? :violin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hehe, se her ja, se om jeg får lina opp mine hjelpere en dag..hehe.. Er den Megu logoen i garasjen din eller på jobben? Ser ut til at jeg kommer til å oppdatere til nybygd bilpleieverksted iløpet av året, så da er jeg redd det blir en del dekorering...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hehe, se her ja, se om jeg får lina opp mine hjelpere en dag..hehe.. Er den Megu logoen i garasjen din eller på jobben? Ser ut til at jeg kommer til å oppdatere til nybygd bilpleieverksted iløpet av året, så da er jeg redd det blir en del dekorering...hehe Halla Tarzan. Det er ett skilt jeg har i den garasjen jeg oppholder meg i for vinteren :D Har 2 store bannere oxo, men kan ikke ta bildet av alt. hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 skrytetråd dette ja;) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Skulle tatt bilder av de 130 kiloene jeg har stående her men gidder ikke line det opp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 130 kilo med bilpleiegoodies er jo ikke dumt å ha.. hehe Kan jo ta oversiktsbilde? :) Skulle kanskje tatt et lite bilde av min "samling", men den øker vel drastisk om ikke lenge... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 frå spøk til revolver, E no verktøye so e interisangt å sjåå då farr Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Skal se om jeg kan ta bilde av det lille jeg har i morra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Har noe småtteri stående Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Her er mine greier foreløpig... i dag "måtte" jeg bestille for XXX dollar på nettet også. hehe alacocaina Fra venstre mot høyre for den som er interessert i det: NXT Tech Wax, Natural Shine, Bug & Tar Remover, 2x Deep Pile Chenille Wash Mitt, Slide Lock Detail Brush, 2x Supreme Shine Microfiber Towel, NXT Applicator Pad, Quick Detail Pad, All Surface Interior Brush, NXT Tech Protectant, NXT Car Wash, NXT Speed Detailer (knallbra med clay!) Foran: Versa Angle Tire Brush og Ultra Safe Wheel Brush Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Her er mine greier foreløpig... i dag "måtte" jeg bestille for XXX dollar på nettet også. hehe alacocaina Fra venstre mot høyre for den som er interessert i det: NXT Tech Wax, Natural Shine, Bug & Tar Remover, 2x Deep Pile Chenille Wash Mitt, Slide Lock Detail Brush, 2x Supreme Shine Microfiber Towel, NXT Applicator Pad, Quick Detail Pad, All Surface Interior Brush, NXT Tech Protectant, NXT Car Wash, NXT Speed Detailer (knallbra med clay!) Foran: Versa Angle Tire Brush og Ultra Safe Wheel Brush Jeg vet ikke hvorfor et er sånn, men når jeg ser de produktene blir jeg litt happy. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Artig å kunne glede andre også, ikke bare meg selv.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 HAHAHA! I dag fikk jeg pakke!!! Kjerringa bare kikka litt på meg.. og sa vel egentlig ikke annet enn at bilen burde bli pen.. :violin: (men hu fikk pakke i posten hu også, og det hjelper alltid litt, hehe!) :hide Sånn ser altså arsenalet ut pr. dags dato. Det kommer endel pads til maskinbruk, noen svære vaskekoster, ei kanne #62 og litt annet småtteri (da er jeg ferdig med å handle for ei stund, og kjerringa veit det, heldigvis.. hehe) :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Blir ikke lei av å hente esker på posten. Eskene fra AutoGeek er julaften!!!!! vasker jeg bil søndag?.................Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg