candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Precious Men seriøst og alvorlig. Jeg er _ikke_ for avsporing av tråder, over hodet ikke. Jeg er her for å lese interessante tråder, om du syns trikken er interessant, så lag en tråd om trikken. Men med å lage denne tråden om avsporing, så var det nesten en innbydelse for rdl og ascona ++. ( Og ja, dere to er så kjente at jeg nevner dere). Denna tråden har faktisk litt humor i seg med avsporing. Jeg syns rdl og ascona skal takke rack for innbydelsen. Og rack, vi hater alle avsporinger i tråder, utenom dem som gjør det. Det er også en del unødvendige kommentarer, som BYTT BIL o.l fordi man har litt rust i hanskerommet. Dette er også irriterans, hvertfall i tråder som ikke er laget for off-topic. Hmmm jeg har skjønnt det som at det er T-banen (altså de røde under jorda) vi snakker om og ikke trikker. Eller mener du at T-bane heter trikk? Og er det personangrep mot ascona og rdl du driver med? Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hva er egentlig best av Japanske og Tyske biler, lurer på hva dere mener? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 pungterte med tråsykkelen min i går. men jeg ville gått for tyske biler, selv om japanske nok har litt mer motorkraft.... O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Japansk er best, selvom Tyske også er fint...... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Dinglevims Hehe.... Nei vel bevares. Folk skal få lukte som de vil. Grunnen til at jeg lukter rart er at jeg forsov meg (som vanlig) og ikke rakk å dusje. Får kjøre hjem og spyle av meg nazilukta i lunchen. Lite å gjøre på jobben???? Fy faen, dere to er ikke riktige.."Nazivims" og "heil dinglevims" :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg så en elg i går da, den var stor. Dette var forøvrig fra en japansk bil, vet ikke hvordan den ville sett ut fra en tysk bil, eller om jeg ville sett den i det hele tatt.. '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Bilen min er hvit... The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Japansk... helt klart, men ikke spor helt av nå... T-bane... Hmmmm. Og har tyskerne noen ordentlige sportsbiler med wankel da? Det blir vell tysk hjerne og japansk teknologi som er tingen. Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Kristin har en fisk, den heter Trygve. Han er stor og vill.... The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Kristin har en fisk, den heter Trygve. Han er stor og vill.... Hva slags fisk er det? stor og vill er ganske diffust, vi ville satt pris på om du kunne utdype dette litt mer EDIT: Hvem er Kristin forresten, er hu fin? :D '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Aner ikke. Følte bare for å si det.. Edit: Aner ikke hvem kristin er heller The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hvis livet gir deg en sitron, lag sitronbrus..... The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Er Kristin våt og vill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Men en ting jeg lurer litt på... Åssen funker T-bane vs Trikk? For trikken har jo de kablene oppi lufta å sånn som motpol på en måte... har t-banen + og - i en av hver skinne eller noe sånn? Noen fler enn meg som lurer på dette sikkert?? Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Lurer jeg på også. Kanskje Ascona kan forklare litt... The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg