Terje911 Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Noen som har bilder av montering? å hvilke tåkelys dere bruker, vet det er jævlig trangt på den ene siden der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Disse kan du bruke: Tåkelys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hmm, vet av noen som har monter det på tdi og de har vansker med å få de langt nokk bak, de stikker ut litt. Å det syns jeg ikke er noe fint... Ingen andre som har noen forslag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ja, det er et helvete med den intercooleren der. Jeg ville tatt vekk gitteret som sitter der og så sett om jeg hadde fått til å montert dem på noe vis. Går sikkert å flytte cooleren litt også. Men det bør gå hvis du tar vekk gitrene som sitter der og så lager til nye gitter etterpå. De tåkelysa der er ikke så veldig lange heller, du får ta en titt på dem før du evt kjøper dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfKristian Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 gå inn på http://www.hella.com/produktion/HellaNO/WebSite/Channels/Wholesalers/OnlineCatalogue/OnlineCatalogue.jsp og søk på Golf IV og se på elektrisk der så er det mange fine tåkelys og kjørelys... Siter Golf IV GTI TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Passer dette på 2000 bora? skulle gjerne hatt slike linse/grøftelys i fangern min men er usikker på om de sorte plastgitterne er like på golf 4 og bora. Noen som kjenner til dette eller har et direkte nr på Hella linser(finner ikke noe på hella sidene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Passer dette på 2000 bora? skulle gjerne hatt slike linse/grøftelys i fangern min men er usikker på om de sorte plastgitterne er like på golf 4 og bora. Noen som kjenner til dette eller har et direkte nr på Hella linser(finner ikke noe på hella sidene) Dekslene er ikke lik på bora og golf4. Sjekka pris til bora for litt siden og det ble 2800 med rabatter.så jeg har bestilt med et sett med noe billig greier på ebay nå for å sette inn. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 yo dude, Jeg hadde hella lykter på min TDI , er nesten plug and play.. Er litt dyre men er verdt prisen ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg har et sett til salgs. (hella med braketter, lednigsnett) Passer til golf 4.. kontakt meg på pm om noen er interessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Dekslene er ikke lik på bora og golf4. Sjekka pris til bora for litt siden og det ble 2800 med rabatter.så jeg har bestilt med et sett med noe billig greier på ebay nå for å sette inn. he he. fikk de for 2000 mer rabatter :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 he he. fikk de for 2000 mer rabatter :fatality: Ja vet dem er billigere til golf enn til bora. hvorfor vet jeg ikke. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Passer fint på TDi med Hella i allefall. Må bare skjære bort litt plast ved IC så er det gjort. Får ikke store justeringsmulighetene siden de blir litt skvist men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 noen som kan legge ut bilder av sin golf med hella grøftelys? :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 ok, stilig.. :) om noen er intrisert har jeg ubrukte tåkelys (hella), alt av utstyr og instrukser er med + braketter. helt ubrukt :) i orginal embalasje.. kr 3000kr.. må selgest pga bot.. hehe Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg