Gå til innhold

Tråd om min 940 Turbo

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bor rett etter brua ja, i det svære hvite huset med no lastebiler, busser og en hel haug med annen gammal drit bak.

Ja, får håpe det blir no trøkk i detta anlegget.

Har desveree ikke bilde med compomotive felga.

Sku ha senka den mer, men det skal eventuelt gjøres med coilovers, skal ikke ha skamlav bil og 0 fjæring, da sittern jo ikke på veien.

Den var senka og bytta dempere og eksos på når jeg fikk den, men monterte sperra og chipen sjøl.

Er 17 de bbs kopiene som sitter på på bildet.

 

Har begynt og rette opp bilen igjen nå, blir bytta bakskjerm og dører nå i helga og så skal jeg lakkere innvendig dører og synlig innvendig kanaler i helga.

Compomotive felga får også et nytt strøk med lakk, litt fort og gæli, bare så de er hvite og blanke ut vinteren, så får de rettes litt og bli helt strøkne igjen til våren.

 

Hmm, faen, har bestilt de jævla m3 speila da, hmm, ere noen andre speiler som ville passa bedre da? Sånne små cup speiler?

 

Ikke takvinge og ikke speiler, er nesten enig, original stuket er grommest.

 

Lakkereren hadde ikke tid til og lakkere den før i begynnelsen av Februar, gleder meg som en unge til og få igjen bilen, heilt knallrød, blank og fin, ikke en liten småbulk eller ripe og finne noen sted, snadder.

 

Går og tenker litt på interiøret, det er liksom litt småshabby her og der, masse småtteri som irriterer meg, mest på stolene og litt på baksetet, lurer litt på hvordan det hadde vært og hivd ut alt driten og satt inn 4 stk sparco stoler isteden, åssen hadde det blitt a? Beholdt alt annet og eventuelt støpt et deksel i glassfiber under stolane baki så det så litt originalt ut.

Hmm, en dyr ide.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke noen bilder av da jeg lagde hattehylla, men det var jo en utrolig enkel oprasjon. Skjærte ut flere ringer i 22 mm spon og limte sammen for og få rette høyden og så bare la jeg de i hattehylla, målte og herja for og få begge til og stå likt og få en passe vinkling på de, limte de fast, ut med hattehylla, dro fleece pledd over, stifta fast, pensla med polyester, når det var tørt så sparkla jeg litt i kantene og trekte med filt, men blir nok litt ombygging av hattehylla og skal trekkes på nytt i svart alcantara med noen fikse detaljer i rødt.

Håper du skjønte litt av den forklaringa. he he.

Sjekk ut bilstereo forumet, der kan du få mange ideer.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jævli lyst til og trekke opp alt på nytt, men jeg må roe ned litt, dørtrekka blir trekt opp alcantara, svart og rødt, og noen andre detaljer i interiøret.

Kan ikke la dette ta helt av siden jeg bruker bilen daglig.

Har mange ideer, men har noen planer om og bygge hus også så kan ikke bruke alt jeg eier og har på bilen, men blir stadig noen oppdateringer og litt ombygging i ny og ne.

 

Når bilen er ferdig nå så blir det nok satsa litt på motor utover sommeren.

 

JEG MANGLER VENSTRE FORSKJERM, NOEN SOM HAR?

 

Sist jeg spurte så var det flere som hadde, men de bodde desverre litt for langt unna, hadde håpa på og fremsakffe en på østlandet.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort litt med bilen i kveld, har fått på et par nye dører og demontert alt som er ødelagt og det som må av før bakskjermen blir bytta.

Slenger opp noen bilder fra i kveld, skal prøve og få med en del bilder ifra byttinga av skjermen og den prosessen.

Ikke den beste kvaliteten på bildene ifra mobilen, men er sånn passe.

05012007039.jpg

05012007040.jpg

05012007041.jpg

05012007042.jpg

05012007043.jpg

05012007044.jpg

05012007045.jpg

05012007046.jpg

05012007047.jpg

05012007048.jpg

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står jo også bilen med compomotive hjula på, men er litt møkkete og ripete, skal nok få tatt et skikkelig fint bilde av den når den og felgane er nylakkerte.

 

Kan jo slenge med at jeg har driti meg litt ut langs veien før, har vraka en 240 før, for 2 år siden, gikk på krykker i 7 måneder og halter fortsatt. he he.

Sånn så den ut før den blei vraka:

hok2004-01.jpg

 

Og slik så den ut i trynet etterpå:

 

Bilde228.jpg

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compomotive hjula sto på når jeg kræsja ja, og for og skryte litt av styrken til de felgene, så har faktisk høyre hjulsett vært en tur oppa autovernet og klatra litt, slått litt i noen skjøter og slikt, men er bare noen hakk i felgkanten, hadde det sitti noen billigfelger på så hadde de vært helt mos, tåler juling de felgene, blir jo skakke de som alt annet, men skal mye til og slå de i stykker.

Venstre hjulsett har jo også vært og subba litt i sida på en bil, men ikke noen eiker eller noe som er ødelagt, bare ripete.

 

Darbu ligger imellom Hokksund og Kongsberg hvis det sier deg noe.

Hmm, mye skal du ha for den? Er den fri for bulker og rust?

Er den fri for det så kan jeg gi deg 500-700 for den, er det jeg har gitt per nye dør jeg har kjøpt.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du har gitt:) fikk lyst på rød stasjonsvogn med hvite compomotive nå ja... hehe... men får vel klare meg med den jeg har:P

 

Den blir nok bra da den er ferdi:)

stå på!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød bil med hvite felger er knalltøft det, bare og kjøpe seg stasjonsvogn. he he

 

Har blitt gjort litt i dag, deler av gamle skjermen er skjært bort og hjulkassa er retta litt på og skjært av deler av den nye skjermen. Slenger opp et par bilder, så får dere se hva jeg snakker om.

 

06012007049.jpg

06012007050.jpg

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår