Gå til innhold

Tråd om min 940 Turbo

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Noen som vil komme med en prisvurdering på den da?

 

Litt info:

 

97 (98mod) 940 lavtrykksturbo, skinn interiør, airbag, abs, midtarmelene, integrert barnesete baki, el vinduer forann, Air Condition, cruisekontroll, ute temp, add on skjørter, 850r vinge, 3 toms jt eksos, viking chip, turbotrykk justert opp, drev sperre, godkjent med lesjøfors senkesett, bilstein dempere, sinter kløtsj og forge dumpventil. Har sikkert glemt bort no, men ligger jo en del bilder her og de sier vel det som er og si.

 

Kan jo også følge med et helvetes anlegg da, mot no tilegg i prisen såklart.

 

Men, ere noen som vil gjette en pris så kom igjen, interisert og høre hva folk mener.

 

100 000?

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge dela er satt på for ganske lenge sia ja, og jeg syns det blei tøft. Alt som er lakkert er penere?

 

Men, skjedd no skikkelig kjipt natt til i dag, BILEN ER STJÅLET.

Imellom 10 i går kveld og 5 på morran i dag så har bilen blitt borte ifra bakgården min i Vestfossen sentrum.

Har noen sett den eller har noen tips så si ifra, jeg kan nås på 95298427.

 

Detta er så kjipt atte fy, akkurat ferdig med bilen og så er det en frekk faen som tar med seg bilen.

 

Legger ut de siste bildene jeg har av bilen, registreringsnummeret er DJ19570.

 

Tips som fører til at bil og tjuv finnes igjen vil bli belønnet.

 

13042007046.jpg

 

13042007045.jpg

 

DSC00136.jpg

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er så utrolig kjipt at dere aner ikke. Har jo lagt ut en del poster og fortelt om framgangen med bilen, og har faktisk en del timer på den nå, for ikke og snakke om påkost det siste halvåret.

 

Fått et tips om at bilen blei sett kjørende ifra Kongsberg og mot Svene på søndagen, Flesberg og den veien, men er jo ganske mange alternativer derfra, kan kjøre over til Notodden, til Geilo eller over skauen og til Modum, så står fortsatt på bar bakke, kan være ei stasjonsvogn med samme farge som min som har blitt sett der å, men har ikke fått tak i eieren av den enda.

 

Sjefen min trodde han hadde møtt bilen min i retning Vikersund på Mandagen, men han var ikke sikker på om det var min.

 

Er det noen som ser bilen, får tilbud om og kjøpe deler, spesielt da knall røde deler, turbo motor, m90 kasse eller compomotive felger så si ifra, kansje det går ann og finne igjen bilen eller personen som har tatt bilen.

 

Syns sjøl det er merkelig at det plutselig er borte flere grom volvoer, men så lenge alle står uten no spor så er det utrolig vanskelig.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår