virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 faen, det var synd.. går det vanligvis bra med toppene da? tenkte jeg skulle prøve å få den av idag.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Går vanligvis bra med toppene ja. Synd jeg ikke har bilde av 2.5 TDI Caravellen jeg har.. var havari på den på 1600 mil, defekt turbo fra fabrikk som lakk olje, så det ble bøyd veivstake. Resultat var to hull på størrelse med ett hode, hjelbanka girboks og bunnpanne, omtrent så bilen letta av veien når det smalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Haha, hørtes ganske brutalt ut det.. Er vel også ganske høy komp på dieselbiler, så kan tenke meg til at det var endel kraft da råden slo ut.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Oppdaga noe skummelt nå når jeg fikk demontert register-reims dekslet.. Reima var ganske løs, og kunne vris nesten 180 grader på langsiden.. Håper ingenting har skjedd! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Går vanligvis bra med toppene ja. Synd jeg ikke har bilde av 2.5 TDI Caravellen jeg har.. var havari på den på 1600 mil, defekt turbo fra fabrikk som lakk olje, så det ble bøyd veivstake. Resultat var to hull på størrelse med ett hode, hjelbanka girboks og bunnpanne, omtrent så bilen letta av veien når det smalt. HOHO!!...Hørtes jo helt sinnsykt ut! :) Er bare så utrolig morro å skru på di der 2,5TDI..med topp,kam,register & Dieselpumpe bytte/service ...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Da har jeg fått røska av toppen.. Stempel nr 1 er synderen, ser ut som om at det har vært forferdelig varmt der.. Men noe som var litt merkelig er at den store ventilen i toppen, var helt blank. Mens alle de andre ventilene, var svarte, pga fet blanding.. Kan jeg ha ei dyse som er dårlig eller noe slikt? Måtte også bare slenge ut bilde av det søte stempelet som var til flyet mitt, skal bruke det som nøkkelring :) Edit: Det var regn ute når jeg skrua, så derfor er det vann der. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Noen som har synspunkt om det med toppen? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ingen tvil om at d har vært varmt i cyl no 1, så d spørs om en dyse ikke henger helt med. ta å lever inn dysene dine til flowtest. koster ikke all verden. 0,9 bar på en 230et skal normalt ikke føre til ras. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Stian sa du trengte å få plana toppen? Send meg en PM. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 akkurat det samme har skjedd meg også for noen månter siden,bare det var sylinder mot torpedo vegg.det er kjedelig,i know.har satt inn en b230ft med 531 topp,den som sto på et`en.den over levde heldig hvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Har fått tak i ei ET blokk nå. Skal montere noen FK råder jeg har liggende. Håper det kanskje blir mer holdbart da :) Har også kjøpt inn alt av lagre, frostplugger, simringer og pakninger. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg