stian_seim Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Ville du ikke bytta din golf 2 i 5? Sett ut ifra at du ikke fikk selge 5'eren, men måtte beholde den? Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Forståelig nok! Men spørsmålet er egentlig? Synes du 2 er finere en 5? Hvis de lagde en Helt ny 2 er til deg og en HELT ny 5er så hadde du valgt 2'eren? Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 syns heller ikke den nye golfen er fin. ser mer ut som en consept bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Golf V er mye penere i Real Life enn på bilder. Synes den var helt okei faktisk! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 har sett den flere ganger IRL.. golf V altså.. og må få si at jeg syns 5 dørsen er FÆÆÆL.. og at jeg ikke kan fordra baken på den bilen.. 3 dørs kan til nød gå ann.. men trenger heftig styling trur jeg.. og GTI er helt jævla med den svarte "grillen" som går over fangeren og slikt.. like jævlig som det er på audi.. og ja.. hadde jeg fått valget mellom en strøken golf 2 (resto) og en golf 5 hadde jeg valgt golf 2.. jeg syns designet på 2'er golf er mye mer vellyket.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 har sett den i real life og den er egentlig ganske grei. selv om jeg ikke liker ny motens design så mye.. Originally posted by Bauer Fæle instrumenter mener nå jeg.. Men Det kan jo bli et tøft utseende på bilen når styling osv kommer.. andre lykter osv. men men.. Orginal = fæl! - mener og huske abt har kommet med styling til den for en liten stund siden..er en tråd her om det tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by BreiSladderen Æsj. den syns jeg var direkte stygg... Liker toergolf mye bedre... ALT er bedre enn volvo 240 da mann!!! Det er historiens STYGGESTE bil!!!! bortsett fra veldig gamle lada 1500!!! hvis jeg noen gang blir skikkelig rik, skal jeg kjøpe meg mange 240 og 740, også skal jeg VRAKE dem, for å prøve å slette det kapitlet i bil-historien.... Ikke misforstå, det er gode, driftssikre biler, men de ser faen ikke ut! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Om vi skulle snakke gti, ville jeg heller gått for Concept r som VW har laget på akkurat samme plattform http://www.imakenews.com/autospies/e_article000180841.cfm -kul? -ikke sant?? :) Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Mye bedre enn Golf V, den der Concept R-bilen! RWD, tilogmed. MR2 (midship engine, rear wheel drive, 2 seater) også! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 golf 5 er ikke så verst men det blir feil å sammenligne den men en ener eller en toer fordi det er helt forskjellige biler! 5`ern er ikke lengere en golf.. og til deg avensismann: det er ikke meningen at pappagutter skal like golf 1 og 2 Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Orph 5ern heter golf, og bærer på VW merket, men er enig med deg. Minner mer om en forvokst polo som den er nå :( enig med deg Orf , 1ern og 2ern ser tøffest ut og skiller seg litt ut (selv om det er mange av dem) 3ern er litt kjedelig men har en enorm kvalitetsforbedring hva gjelder komfort, støy og utstyr. Den er rettogslett en helt ny bil i forhold til 2ern. 4 og 5 er som alle nye vanlige kjedelige biler, veldig like resten av gjengen og uten overraskelser.. 2ern har den feteste lineupen mener jeg, gti'ene, g60, g60 syncro, Rally, Country Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 I siste utgave av The golf var det endel golf V'ere, med stylind, fra t.d. JE og Rieger, og en del andre, de så mye bedre ut en denne originale. Så Golf V har definitivt potensiale i seg. men, ingenting slår Golf MK-II=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg