BENT87 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 som de står i overskrift hvordan skal eg trekke denne kassen? ka som kommer til å bli finest! :P legger ut bilder! kassen skal stå slikt! dårli bilde men dere ser hvordan den skal stå! kommer flere bilder....! vertfall et som er bedre! se der.. kom jo et bilde til :D sånn nå har vi bilder:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Trekke med vanlig filt? Det er veldig enkelt, men er litt tidskrevende for å få det helt perfekt. Da bruker du limspray som koster ca 100kr. Veldig enkelt og greit og sitter bra. Filt koster rundt 100kr meteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 kjøp filt og lim på biltemaen.. :) eller klipp opp stoffe og sy det. og stift det fast på under sia.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 ikke kjøp det spray limet på biltema, det funka dåli :S Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 3M FTW :D de har veldig bra produkter og spraylimet funker som bare det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 ikke kjøp det spray limet på biltema, det funka dåli :S SMELL joda... glemte å skrive at eg hadde kjøpt inn dette på bildema. både lim og trekk\fillt... :doh håper på de beste :P :ssip: skal eg kløppa til 6 deler og lime de på? eller eller. kordan blir de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 ballemann: Følg bruksanvisningen! BENT87: * Du klipper ut en remse som passer på siden til elementet + undersiden + siden bort fra elementet + oppsiden - klipp denne 10 cm for bred og litt for lang. Klipp ut 2 deler som passer på hver sin ende av kassa. * Sett kassa opp på enden og spray lim på alle sidene og den flaten som nå er opp - vent i 5 minutter (eller hvor mye det står man skal vente ved liming av faste ting). Spray deretter på baksiden av filten og legg kassa helt på enden av filten og legg filten pent rundt kassa. Brett kantene av filten rundt hjørnet. Spray lim på det ene av de 2 mindre filtbitene og klistre den på den siden vi gav lim tidligere. * Snu kassa over slik at den siden som ikke har filt kommer opp. Spray lim på denne og vent 5 min. Brett inn kantene som stikker opp. Spray lim på den siste filtbiten og legg den på. Skjær/klipp bort den remsen som ble til overs. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 ikke kjøp det spray limet på biltema, det funka dåli :S syns no den fungera bra eg da.. men vist du legg kjukt lag me lim og klaska det i hope, og dreg stoffe ta med en gang. klart det ikkje sitt gott fast da.. spray på begge overflatene, og la det tøske til det ikkje kleba meir. og trykk det i hope.. sitt som faen....:driving :driving :driving Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 biltemalimet funker greit på filt,,ville ikke brukt det på vinyl dog Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 tankz :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 verste limen eg har vert borti... biltema sin lim saug.. kom jo ikke ut av boxen ein gang! hehe... kan de ha vert for at da var 5 grader ute? begynte å smelle å greier.... faen og asså... den boksen gjek nå vertfall til hallvette.. hehe :P got'dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe, samme resultat som jeg hadde med biltema limen :p like greit at den slutta å funke, slik at jeg fikk kjøpe en anna limsort :P kjøpte min på statoil, husker ikke hva den hette jeg :S Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 verste limen eg har vert borti... biltema sin lim saug.. kom jo ikke ut av boxen ein gang! hehe... kan de ha vert for at da var 5 grader ute?begynte å smelle å greier.... faen og asså... den boksen gjek nå vertfall til hallvette.. hehe :P got'dame! huska du og tømme dysa da? snu boksen opp ned og sleppe ut limen i dysa? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jepp... og måtte stjele 2 andre dyser og mekke til...! men hehe.. ja.. gitt opp? statoil jha... mhm... da bilr de kjøretur i dag.!... var nede på monter og hørte de forsslo tapet lim... prøvte dette også.. men hahahaaaaaa.... de funket nå vertfall ikke!! kunne jo limt litt og så stiftet resten! nei her må de byttes... og biltema skal versegod få den i gjenn jha! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe, samme resultat som jeg hadde med biltema limen :p like greit at den slutta å funke, slik at jeg fikk kjøpe en anna limsort :P kjøpte min på statoil, husker ikke hva den hette jeg :S var de på box? eller sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg