fsl Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt xenon tåkelys? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt xenon tåkelys? Hella har. Husker ikke prisen, men de fleste bilrekvisita selger dem Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Har ikkje sjekka, men prøv om Hella har det. Viss dei ikkje har det, so får du bruke halogen tåkelys og bytte til xenon-lignende pærer. Hugs at xenonlys lyser som f... Ved feil bruk av tåkelys (f eks på vått føre) vil det blende motgåande trafikk. Skal du bruke tåkelysa som køyrelys vil eg anbefalle halogen. Ps: ved bruk av xenonlys skal du ha lyktespylere og automatisk høgdejustering av lyse. (trur ikkje det gjelder fjernlysa) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hella har. Husker ikke prisen, men de fleste bilrekvisita selger dem Det der er langlys :( Og igjen så spør jeg ikke etter lovlighet eller bruk av dem, men tåkelys som leveres med xenon! Evnt. noen med halogen som har klarglass som kan konverteres til xenon. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Det der er langlys :( Og igjen så spør jeg ikke etter lovlighet eller bruk av dem, men tåkelys som leveres med xenon! Evnt. noen med halogen som har klarglass som kan konverteres til xenon. nei, det er tåkelys! Har vært å sett på dem selv. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 nei, det er tåkelys! Har vært å sett på dem selv. Feil. http://www.hella.com/produktion/HellaCOM/WebSite/Channels/Drivers/Auxiliary_Lamps/DE_Line/DE_Xenon/DE_Xenon.jsp Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Feil. http://www.hella.com/produktion/HellaCOM/WebSite/Channels/Drivers/Auxiliary_Lamps/DE_Line/DE_Xenon/DE_Xenon.jsp Dei der er ikke langlys, det er kjørelys, står så i beskrivelsen, er mange som feilaktig kaller kjørelysa for tåkelys Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Dei der er ikke langlys, det er kjørelys, står så i beskrivelsen, er mange som feilaktig kaller kjørelysa for tåkelys Den amerikanske betegnelsen "driving light" er ikke det vi kaller "kjørelys". "Kjørelys" på amerikansk er Daytime-running Light. Driving light: A Eurobeam or Driving beam is used with your high beams. The pattern is conical, flattened at the top and bottom and about 110-120 degrees wide. Useful at 2000-2500 feet. DOT requires that driving lights be wired so that they go off when your low beams come on. http://www.rallylights.com/hella/Beams.htm Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 vanskelige vi var i dag da fsl :P Altså, Hellas Micro serie består ikke av 1type lykt.. Dem har fjernlys, kurvelys, tåkelys og kjørelys i både xenon og halogen. Og jeg tror neppe Hella hadde skrevet Foglight med stor blå tekst på esken til disse lyktene hvis det skulle være fjernlys ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 vanskelige vi var i dag da fsl :P Altså, Hellas Micro serie består ikke av 1type lykt.. Dem har fjernlys, kurvelys, tåkelys og kjørelys i både xenon og halogen. Og jeg tror neppe Hella hadde skrevet Foglight med stor blå tekst på esken til disse lyktene hvis det skulle være fjernlys ;) Bevis det Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Det går en drosje A6 2006 modell i Trondheim med xenon tåkelys, ser meget bra ut! Jeg har forøvrig bestilt meg xenon sett, som jeg venter på. Håper at det også blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Noen som vet prisen på disse i norge? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Kjøp deg de runde linsesprederne fra biltema, og sleng inn xenon-kit i dem ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg har vanlig tåkelys på 320 :) Hvor får jeg kjøpt halogen pærer til de? Går det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg