Gå til innhold

spørsmål ang 405topp i 230f

Ranger emnet

caferacer

Anbefalte innlegg

Ja det finnes to forskjellige typer. Begge er slappe, og egner seg lite til trimming, og vassere kam. Jeg anbefaler Bugpack fjærer ifra dalhems, mener de hadde varenummeret #4047-002 eller noe slikt. Skal kunne varve oppimot 9000 med de og en vass kam. De er billige 37pr stk. og klarer mye.

Takker for svaret.

Men jeg har et lite problem til å det er kam overvallene som jeg ikke har til 405 toppen,så jeg prøvde kam overvallene fra f blokka dro til med 20nm og der satt den dønn!!!Hmm lurer fælt på hva jeg skal gjøre da disse pleier å bli linjeborra til toppen.

Hvor stor er sjangsen for at noen andre passer da???

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svaret.

Men jeg har et lite problem til å det er kam overvallene som jeg ikke har til 405 toppen,så jeg prøvde kam overvallene fra f blokka dro til med 20nm og der satt den dønn!!!Hmm lurer fælt på hva jeg skal gjøre da disse pleier å bli linjeborra til toppen.

Hvor stor er sjangsen for at noen andre passer da???

Da har du ett problem. Du må ha de fra den 405 toppen din. Disse er linjeborret!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ett problem. Du må ha de fra den 405 toppen din. Disse er linjeborret!!!!

Det er verre da jeg aldri har hatt disse å vet ikke hvor de er!!

Sikkert levert for lenge siden.

Men jeg ringte til cylinderservice å de mente at jeg kunne jukse det til ved å ta ut løfterene sette fast kammen og da justere inn overallene før jeg dro til dem.Så måtte jeg sette et strek med en syl for å få den på riktig plass etterpå.

Han sa at de hadde gjort dette en del før.Synest dette høres rart ut,men det er mulig at det går.Det er da vel ikke stort med slakke på overallene til å justere de så mye?

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider