NiX Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Har nå fått problemer med at en av sensorene til bremseklossene på vectraen min lyser (vectra a -94 mod.). har hatt samme problemet før. denne gangen kjørte jeg i ca 50 over en større vanndam så plutselig begynte lyset og lyse. Tror ikke bremseklossene er nedslitte, men skal sjekke i kveld. Men det jeg lurer på er hvor disse sensorene er plassert. er det mye jobb å bytte de? Blir å ha en del nattekjøring fremover før jeg får disse byttet, så det hadde vært fint om noen bare kunne si hvordan jeg kan få koblet ut denne sensoren. NiX Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 kan prøve å ta ei jumpeledning mellom de 2 kontaktene i stikket til føleren. er gjort på et par minutter å skifte de. hvis ikke klossen er slitte å det lyset kan du prøve å ta av stikket,blår rent med blåsepistol,på med no kontakt spray,koster nok noen hundre for nye følere. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by turbokano kan prøve å ta ei jumpeledning mellom de 2 kontaktene i stikket til føleren. er gjort på et par minutter å skifte de. hvis ikke klossen er slitte å det lyset kan du prøve å ta av stikket,blår rent med blåsepistol,på med no kontakt spray,koster nok noen hundre for nye følere. Nu har nu bare opel en ledning for det meste så trekk ut kontakten som sitter på fjærbeine.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Har akkurat skiftet en slik på min. Faktisk i dag! Den sitter midt på den indre bremseklossen. Midt i caliptern. Den koster 150kr på opel. Kan jo prøve å kjøre dem rent med bremserens, eller start gass. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg