truhaa Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kun fra AutoGeek (finner det i Engelske nettbutikker også) Hadde sikkert kostet en arm i Norge uansett. Lekende lett å bestille fra AutoGeek, og varene er her på 1-2 uker (rekorden er 5 dager fra USA til Meg) Ryddig og bra firma, aldri noe tull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Og da var det igjen julaften her i huset. Kom ny pakke fra Autogeek.net :D Denne gangen ble det noen pads, mikrofiberkluter, en hvit og sort shMiTT samt en flaske med M85 Og her er bilde av polishmaskinen min, fikk backingpad'en til den i dag: Akkurat vasket bilen med shMiTT'ene og det var jo bare glede og moro :D Så i morgen blir det å polere, gleder meg! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Kjøpte selv den såpa her om dagen, vaska bilen med den igår. Bilen er nypolert, så merka ikke stor forskjell. Men den skumma ganske heftig :) Lukta godt og. Så nesten ut som den var gelebasert. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Sitter og ser litt på tråden, men hva slags "pusseverktøy" brukes? http://www.autogeek.net/meguiar-s-detailing-tools-.html Hvilke pads, håndkler og kluter bruker dere? Hvor mange vask kan jeg bruke de forskjellige tingene, og hvor mange er det smart å bestille samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Av Meguiars har jeg: Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel Microfiber Super Suede Drying Towel Meguiars Versa-Angle Wheel Face Brush Og alle polerings padene. Sist jeg betillte så tok jeg med 6 pack Cobra microfiber, og Cobra Waffel Guzzler(stort tørke håndkle) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Ser dette greit ut? Microfiber Super Suede Drying Towel x2 Meguiars Versa-Angle Wheel Face Brush x1 Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel x2 Meguiars Microfiber Wash Mitt x2 Meguiars Microfiber Quik Detail Pad x5 Meguiars Soft Buff Foam-Cutting Pad 6.5" x2 Meguiars Soft Buff Foam-Polishing Pad 6.5" x2 Meguiars Soft Buff Foam-Finishing Pad 6.5" x2 Cobra Super-Plush Deluxe Microfiber Towel x3 (tilbud 3 for 2) Regner med at Håndduk og felg-børste kan brukes en god del ganger, gjelder dette også padsene og hansken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Alle håndkler og microfiberprodukter kan vaskes på 30-40 grader Celsius med Milo (uten skyllemiddel) ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Microfiber Super Suede Drying Towel x2 (Guzzler er bedre el water magnet fra Meguiars, tror ikke det Super suede kan maskinvaskes, noe som er et must) Meguiars Versa-Angle Wheel Face Brush x1 Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel x2 Meguiars Microfiber Wash Mitt x2 (kjøp chenille mitt, MFen er for "flat") Meguiars Microfiber Quik Detail Pad x5 Meguiars Soft Buff Foam-Cutting Pad 6.5" x2 Meguiars Soft Buff Foam-Polishing Pad 6.5" x2 Meguiars Soft Buff Foam-Finishing Pad 6.5" x2 Cobra Super-Plush Deluxe Microfiber Towel x3 (tilbud 3 for 2) Ellers ser dette ut som en Go`pakke dette. ShMitt wash mitt er også overlegen til bilvask om du skal bestille fra AutoGeek (usa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Er ikke fornøyd med den chenille mitten, liker ikke det at jeg kan se "bunnen" på den + at etter en vask så henger det som regel igjen masse dotter med bomull rundt overalt.. Stemmer det at Super Suede ikke kan vaskes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Chennilen er bedre en MF mitten til Megs, men ja den loer, at du kan "se" bunnen av den er ikke farlig, det er der dritt og møkk skal når du vasker. På MF mitten følte jeg at møkka la seg "utenpå" hansken og lagde riper. Ren saueulls hanske er også bra, men denne har ikke "cut" som MF/Chenille hansken. Bruker kun ShMitt selv nå, de transporterer møkka bra vekk fra lakken selv om den er tettere en mye annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Er dewt denne du tenker på truhaa: http://www.autogeek.net/shmitt.html Op på bekostning av hva? Meg padene? Eller hansken? Regner med å bestille fra autogeek ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Nå er jo ikke Water Magnet det samma som Big Absorber og den slags. Water Magnet er Mickrofiber Tørkehåndkle. Ment for å ripe/lage mindre ugang enn det tradisjonelle Pusseskinn. Selvfølgelig kan du vaske den. Min er vasket flere ganger. 40 grader, flytende vaskemiddel, masse skylling og henge til tørk. Håvard ehhhhh. leste noe feil. Super Suede kan man henge opp mellom matteklyper feks, spyle med høytrykk. Det hjelper noe. Har inniblandt lagt pusseskinna i ei bøtte med avfetting/bilshampo om de har vært for ille. Spyler man godt er ikke det farlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg pleier og bruker Super Suede først også tar jeg de siste små dråpene med guzzler'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Er dewt denne du tenker på truhaa: http://www.autogeek.net/shmitt.html Op på bekostning av hva? Meg padene? Eller hansken? På bekostning av vaskehansken. EDGE har også Polerings pads, men her funker Megs sine veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Meguiars Versa-Angle Wheel Face Brush [remove] Meguiars Microfiber Quik Detail Pad [remove] Meguiars Soft Buff Foam-Cutting Pad 6.5" [remove] Meguiars Soft Buff Foam-Polishing Pad 6.5" [remove] Meguiars Soft Buff Foam-Finishing Pad 6.5" [remove] White/Yellow ShMITT Wash Mitt [remove] 3 Pack Cobra Microfiber Waffle Weave Satin Edge Drying Towel 20 x 40 [remove] Sånn da med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg