Solberg- Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Jeg fikk faktisk tilbud om å polere bilen tell fattern for 1000 kr. Regner med det går i boks, gleder meg bare. :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Her er litt bilder etter jeg polerte bimmern, med meguiars greiene. jeg brukte padsene jeg fikk men og ikke maskin, ble ikke så veldig fornøyd. synes Sonax Liquid cleaner funket mye bedre... Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Her er litt bilder etter jeg polerte bimmern, med meguiars greiene.jeg brukte padsene jeg fikk men og ikke maskin, ble ikke så veldig fornøyd. synes Sonax Liquid cleaner funket mye bedre... Fillern, jeg som sa du kom til å bli fornøyd:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg hadde kansje litt for store forhåpninger, men men. ikke det beste jeg har prøvd. Skal kjøpe meg "ny" bil snart, så da skal jeg også handle inn Autoglym sin ultra deep shine, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Sæther racing: nå sammenligner jo du da ett lakkforesglingsprodukt opp mot en polish/lett rubbing. Du får jo ikke fjernet riper med slikt noe, hvis det er målet så burde du jo skaffet deg Scratchx/M82/M80 isåfall. Bare et lite tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelatle Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Dette hadde jeg ikke trodd jeg skulle spørre om på et bilforum:spin , men hva vasker dere mfkluter og padder med:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 hvis det er mikrofiber kluter du mener så kan de jeg bruker vaskes på 90grader(meguiars). Viktig å huske at de ikke skal utsettes for såpe. Paddene tar jeg bare i vasken som er fylt med vann, så knar jeg litt på de til dritten kommer ut. (Polerings padder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Og da bestile man litt mer fra Autogeek igjen ;P Denne gangen ble det: Meguiars Diamond Cut Compound #85 Dual Action 6.5" Orange Light Cutting Pad Black Wheel and White/Yellow ShMITT Combo Meguiars Soft Buff Foam-Polishing Pad 6.5" Meguiars Soft Buff Foam-Cutting Pad 6.5" Cobra Mango Breeze Microfiber Towels 3 pack Gleder meg til dette kommer :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hvis det er mikrofiber kluter du mener så kan de jeg bruker vaskes på 90grader(meguiars). Viktig å huske at de ikke skal utsettes for såpe. Paddene tar jeg bare i vasken som er fylt med vann, så knar jeg litt på de til dritten kommer ut. (Polerings padder) 90 Grader, flytenede såpemiddel. Det går helt fint. De skal ikke ha skyllemiddel og aldri bruk pulversåpe. Har vaska microfiber hver helg i 2år på den måten. Aldri opplevd noe galt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 90c hørtes mye ut, men om dere har prøvd det, vet dere jo at de ikke blir ødelagt. Vasker mine på 40c finvask med milo, gullende rene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det med grader kommer jo litt ann på hvor stygge klutene er oxo. Mine ble brukt mye på skitne brukbiler, døråpninger +++. Cyclo pads vasker jeg først for hånd i ei bøtte. Deretter på 40 grader i maskin, med ekstra skylling. For å være sikker på att mest mulig såpe er ute :D Pads til roterende maskin, da erre etter min smak kun Padvaskebøtte som duger :D Kjapt og effektivt :D Oxo slipper bakplata/borrelåsen å bli våt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 90c hørtes mye ut, men om dere har prøvd det, vet dere jo at de ikke blir ødelagt. Vasker mine på 40c finvask med milo, gullende rene.. Samme her. Men bruker OMO trur jeg. Har ikke opplevd noe negativt med å vaske dem med pulversåpe foreløpig. Skyller dem også ekstra godt etter hver bilvask. Vasker dere f.eks vaskevotten etter hver bilvask eller en gang i uka? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallern Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei! Må vell polere bilen min til sommeren jeg og :) Har aldri polert en bil før, så jeg er HELT grønn på det området. Så jeg lurer på hva dere anbefaller å bruk på min bil? Er jo litt spesiell lakk. Slenger med ett bilde Håper noen orker å hjelpe meg :) Siter 1999 Subaru Impreza GT wagon 1999 Mazda 626 (konebiln) 1989 BMW 520i (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 90c hørtes mye ut, men om dere har prøvd det, vet dere jo at de ikke blir ødelagt. Vasker mine på 40c finvask med milo, gullende rene.. på Meg's sine mf kluter så står det faktiskt 90grader så det er gullegodt, ikke noe stress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Regner med at det er "90c" ikke "90f" det står? Stemmer sikkert det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg