Gå til innhold

Nova 68 historikk

Ranger emnet


Nova68

Anbefalte innlegg

  • Svar 264
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå håper jeg inderlig at det kommer flere japseprosjekter på veien til neste år som er seriøst klar til å ta opp kampen mot H-bjelkene :partyon:

 

Nei men dette blir gromt Nova68. Ble litt "skuffa" over sist street-legalsesong for det var så mange som sa sem skulle komme med masse gromme bygg men jeg følte mesteparten uteble. Får håpe 07 blir en mye bedre sesong :pray

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg inderlig at det kommer flere japseprosjekter på veien til neste år som er seriøst klar til å ta opp kampen mot H-bjelkene :partyon:

 

Nei men dette blir gromt Nova68. Ble litt "skuffa" over sist street-legalsesong for det var så mange som sa sem skulle komme med masse gromme bygg men jeg følte mesteparten uteble. Får håpe 07 blir en mye bedre sesong :pray

 

ja eg gleder meg til neste år,kan ikke garantere at eg klarer og stille til start på street legal som kommer i mai men satser på høst stevne.

ja mangen råe bygg uteblir,men vi hadde 7/8 biler på forus som kjørte under 8 sec i badboys:partyon: og det har ikkje hent på forus før etter det eg vet.

Men bilen ska prøves på gardemoen og ikkje minst valle neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt fint at folk her driver med litt underdrivelser da, trenger jo bare å ta en visitt på honda forumet, for å finne gutta som gjør det stikk motsatte ;)

 

He he Kan tenke meg det ja ! Tenkte bare litt på 700 hp i 598 innebærer!

Det er sånn ca 1.17 hp/cui. Det er temmelig moderat effekt uttak, men kanskje greit å være moderat i forventningene for da er det jo lettere å få en positiv opplevelse.

Vet når de bremset motoren til Kvernmo`n på Fannrem passere de 1000hp og da giddet de ikke mere for da var målet nådd. der er en 622. Regner med du var på Oppdal å så Kvernmo`n kjøre Jones?

Ble motoroverhaling av det der!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mere spekk på 350`n hvilken cam og kompresjon for eks og ikke minst hvor mye ponnis:chevy

 

solgte bilen for 3 år siden ga med alle pappira da, men ska prøve og ramse opp det eg husker,men hadde det kjempe kjekt med den bilen(skulle aldrig ha solgt den:(

 

350 2 bolt 0.30 bor trw stempel 10,5 komp.

trick flow r topper 2,08-1.60 ventiler som ble portet USA.

comp cam xtrem energy hydraulic, husker ikkje durasjon luftet va ca490"

virke område 1500rpm til 5500rpm så kammen va litt tamm i hendhold til resten av oppsetet.

holly 650 dobbel pumper med pro form hus,

super vicktor innsug.full msd tenning,super comp headers.

 

Gear dynamic th 400 man ventilhus,tct converter 2000 stall speed,

10 bolt/sperre 3,90 utv.

 

beste 1/8 7.98 og beste 1/4 12.49

målte 310 bakjhuls hk med meget bra monent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Kan tenke meg det ja ! Tenkte bare litt på 700 hp i 598 innebærer!

Det er sånn ca 1.17 hp/cui. Det er temmelig moderat effekt uttak, men kanskje greit å være moderat i forventningene for da er det jo lettere å få en positiv opplevelse.

Vet når de bremset motoren til Kvernmo`n på Fannrem passere de 1000hp og da giddet de ikke mere for da var målet nådd. der er en 622. Regner med du var på Oppdal å så Kvernmo`n kjøre Jones?

Ble motoroverhaling av det der!

 

Raset han(Kvernmo) motoren i fjor?

 

Var på Rigth on i 2005 og såg(og filmet)et spektakuler start med Chevellen til Kvernmo:partyon: ,trur det gikk skjeis med opphenget bak da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Kan tenke meg det ja ! Tenkte bare litt på 700 hp i 598 innebærer!

Det er sånn ca 1.17 hp/cui. Det er temmelig moderat effekt uttak, men kanskje greit å være moderat i forventningene for da er det jo lettere å få en positiv opplevelse.

Vet når de bremset motoren til Kvernmo`n på Fannrem passere de 1000hp og da giddet de ikke mere for da var målet nådd. der er en 622. Regner med du var på Oppdal å så Kvernmo`n kjøre Jones?

Ble motoroverhaling av det der!

 

Hehe, ja det blir somregel det av 7-8 stempler liggende i bunnpanna etter repan! :biker vet du noe om bilen, hvem som har bygd motoren osv?

 

Vet bare to ting om den jeg.. 622ci = BRUTALT

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Nova68, meine eg he et par bremse filmer av den røde Chevellen på lur, sko eg slengt di på nett å linka di her forex?

 

God Hjul foresten :)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår