Brun0 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hei. Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av bilen min jeg! Har ikke gjort ekstremt bra grundarbeid, men resultatet ble helt greit. Den ble lakka i Ferrari rød ;) som sikkert ingen har fra før :P.. men den ble rød og skal brukes:) Også trenger jeg 2 baklykter bak (høyre/venstre) for begge mine er knust! Noen som har? så skrik ut! Ikke mye å skryte av de felgene der =) hehe Det kommer på Bak fanger. Og lykter hvis noen har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 så da ut som den ble blank:) hva slags motor har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ser ut som en fin bruks bil detta ja. :) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 om du er villig til å dra til bødalen kan du kjøpe ei kasse med baklamper om du vil.. sota, normale, hvite blikere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 om du er villig til å dra til bødalen kan du kjøpe ei kasse med baklamper om du vil.. sota, normale, hvite blikere.. Hehe.. sender ikke i posten assa? :) er litt langt å dra. Er en 2.0s men går jo ikke no bra da:P men slædder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Kan nå hende jeg har bakfanger at deg vertfall.. Fordi fanger fra Manta B passer jo sikkert.. kan sjekke i morgen ;) Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Fine bil du har:D heilt lige min mesten jah:p mm Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Fine bil du har:D heilt lige min mesten jah:p mm Asle Hehe ;) gromm biler det der :) har bilde av din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Kan nå hende jeg har bakfanger at deg vertfall.. Fordi fanger fra Manta B passer jo sikkert.. kan sjekke i morgen ;) Sorry men fangere har jeg :P kun bak lamper jeg mangler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Kan nå hende jeg har bakfanger at deg vertfall.. Fordi fanger fra Manta B passer jo sikkert.. kan sjekke i morgen ;) manta fanger passer ikke.. er lenger på siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hehe ;) gromm biler det der :) har bilde av din? Her er min bil! http://bilforumet.net/showthread.php?t=101490 Er ei ston si eg he lakt ud noge nytt mn har komet et stykke videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torefh Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Pen :) Modell er det da? Mye er den gått? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Pen :) Modell er det da? Mye er den gått? :) Takk :) er en 1979 2.0s som er gått 130.000km. sies det :P . senka med 40 mm. og litt diverse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torefh Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ikke verst.. Passelig motor det, til bruksbil:) Skal du gjøre noe mer med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ikke verst.. Passelig motor det, til bruksbil:) Skal du gjøre noe mer med den? Hehe. nei tenkte mest å slædde da :) og få på noen bak lykter. menne først må bil lappen komme om en mnds tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg