427 Cab Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Det er vel greit å styre unna de mørkeste fargene ja. Jeg har brukt Gips på vegger og tak,hadde veldig lyst på alu plater litt opp på veggen for å beskytte gipsen, men det kosta jo en liten formue så da blei det panel i steden. på veggen bak benken har jeg brukt 12 mm finer plater så det er greit å henge opp ting å tang. Å skal dere bygge nytt,drit i å kjerringa sier...Legg varme i gølvet,det har jeg ikke angra et sekund på. Siter Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 :peace: se der ja begynner å ligne på rette stukket på garagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 der har du en fin arbeidsplass 427 Cab.. Skal ha noe lignende når jeg skal begynne å bygge... Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Begynner du fra bunnen av med en gammel bil kan garasjen blir FOR fin også. Å kappe i rustent stål, punktsandblåse litt nå og da, fjerne gammal olje og tjære(!) med vinkelsliper og stålbørste, sveise masse osv så blir det helt forjævlig der inne. Jeg har med hensikt ventet med å oppgradere garasjen min. Hverken panel eller hvitmalte vegger hadde sette særlig bra ut hos meg etter 5-6 år med grovarbeid. Men jeg har tenkt på panel nederst på veggene i garasjen min jeg også - senere. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://www.garagejournal.com/forum/showthread.php?t=3740 Her ska du vårå forsiktig med sveisapperatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Spennende tråd! Trenger selv tips til innredning da jeg har ca 140m2 kjeller/garasje som ser slik ut innvendig:p Min bedre halvdel ga meg frie tøyler til utforming i garasjen så jeg gjør akkurat som jeg selv vil:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Jøss! hvordan har du fått til det? :wonder: Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Der så det ut til at du hadde flotte muligheter til å få ett koseligt hjem for lekesakene babyhmm? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Her er mulighetene ganske så uendelige kan man si. Er vel bare kroner, tid og fantasi man kunne trengt litt mere av:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hiver meg på legger inn bilder av verstaen min(og kaffi/øl bu) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 nice kaffe/øl bu den likt æ:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 nice kaffe/øl bu den likt æ:) Jo mange takk,litt rotete nå deler fra summit er komt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 blir lett det når det er julekvelden hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 romslig å fint i garasjen din! Genialt med løftebukk! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 romslig å fint i garasjen din! Genialt med løftebukk! Ja de er helt unikt med lufte bukk,den va på plass før eg flyttet inn i huset:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg