volvoticc Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 så 230 ft er et godt utgangs da..hva med stempel og råder og veiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Anders Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 du kan fint kjøre med orginal bunndel viss du holder deg under 350hk. 531 topp, A kam, 3" eksos, 3" LMM, dyser fra v70r 465cc(bosch 968), 18t/19t/kkk24 turbo, btr, chip, og kansje en større bensinpumpe så er du der. regn med å lade rundt 1,2kg ved 300hk. Siter - 2000 Toyota Landcruiser - 1976 Chevrolet malibu classic stw prosjekt x 1987 Volvo 740gl b230k/a solgt x 1996 Volvo 945 b230fk fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei. Ca 300 ærlige hk.. hm Det rimligste er å få tak i en brukt 940 turbo motor. bare å passe på at den er så ny at den har de kraftigste rådene. da har du egentlig det du trenger ang blokk grenrør topp oljekjøler osv obs, kan bli trangt for oljekjøler og downpipe på 240.. Eg har kjørt med Electromotive i 7-8 år og kan anbefale dette men det viktigste er at du velger eit sprut som noen i nærheten kan hjelpe deg med. Turbo en T3 ar63 turbin med en trim 60 kompressor 500cc dyser og en 984 bensinpumpe. og en V kam eller VX 1.3-1.4 bar og du har en steike god motor å kjøre. Vi har bygget noen B23 motorer der vi har dreid av stempel ca 1mm og de og går greit med den effekten, da har du sterkere råder, foresten det er viktigere med sterkere råder en underspyling, kan garantere at original råden i B230 motorene med de sterkeste rådene ja, vil bøye seg lenge før B23/21 rådene. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.