lars-frr Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Skulle ned til en kompis , hadde kjørt i ca 10 min før motoren bare begynnte å skru seg .. Det skjedde hver gang jeg skulle stoppe på rødt lys , spesielt når jeg clutchet , da så jeg batterilampen lyse , kunne neste virke som det car tennpluggene , men det kan det ikke ha væt for da pelerier vel ikke batterilampen å lyse ??.. Men det som var rart vaqr at det varte liksom bare 5 min eller noe så gikk det over ,,,Blir faen meg gal av bil ass , et eller annet galt annen hverdag ass.. ?? Noen som har opplevd det samme ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 definer "skru seg".. falt det av skruer i svingene? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by lars-frr Skulle ned til en kompis , hadde kjørt i ca 10 min før motoren bare begynnte å skru seg .. Det skjedde hver gang jeg skulle stoppe på rødt lys , spesielt når jeg clutchet , da så jeg batterilampen lyse , kunne neste virke som det car tennpluggene , men det kan det ikke ha væt for da pelerier vel ikke batterilampen å lyse ??.. Men det som var rart vaqr at det varte liksom bare 5 min eller noe så gikk det over ,,,Blir faen meg gal av bil ass , et eller annet galt annen hverdag ass.. ?? Noen som har opplevd det samme ?? prøv å luk ut skrivefeila og gi en litt bedre beskrivelse av problemet :-) slike "mystiske" problem på golfene er som regel resultat av tidligere eiere som har innbilt seg at VW maskiner kan misbrukes i det uendelige uten en eneste service.. (og seff, ting som slutter å funke) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Heheh , sorry .. Det jeg mente var at motoren sluknet,skrudde seg av , stoppet kall det hva dere vil men jeg måtte ihvertfall skru den på igjen.. Hver gang før jeg nesten måtte stoppe så skjedde det akkurat som om det ikke var mer batteri igjen .. Ps : har akkurat satt i ny motor :) som skal ha gått 120000 km kanskje den må kjøres litt inn eller ??.. Litt vansklig å forklare de greiene her men jaja .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by lars-frr Heheh , sorry .. Det jeg mente var at motoren sluknet,skrudde seg av , stoppet kall det hva dere vil men jeg måtte ihvertfall skru den på igjen.. Hver gang før jeg nesten måtte stoppe så skjedde det akkurat som om det ikke var mer batteri igjen .. Ps : har akkurat satt i ny motor :) som skal ha gått 120000 km kanskje den må kjøres litt inn eller ??.. Litt vansklig å forklare de greiene her men jaja .. mål spenning på batteriet, dynamoen, spenningsregulatoren, OHM pluggledningene + coilledningen din, sjekk tennpluggene dine. sjekk rotor, fordelerlokk. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 En motor som har gått så langt trenger du ikke å kjøre inn. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 hei ! Jeg har/hadde/har/hadde samme problemet med min 1600 motor. Det var spesielt om mårran, når bilen har stått over natta. Håper du finner ut av det. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Men det som irriterer meg mest er at den funker fint nå .. (bank i bordet ) Men det er irriterende at det liksom bare kommer å går hvis dere skjønner :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Ja om morgen så er motoren også litt rar , da fukser den litt , men etter 2 min så funkern fint :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hva slags motor er dette egentlig? Viktig å få med slikt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 En 1.6 liters 85 mod Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 trur du skal sjekke jordingane dine på motoren eg.. e heilt sikkert det som er gale!! Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Jeg har også litt problemer når bilen har stått noen timer. Ikke noe problem å få startet, men det virker som den går på 3 sylindre bare. Etter fem minutter er det no'problemo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg