Gå til innhold

Helrøde baklys audi 100

Ranger emnet


staedtler

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har kjøpt meg en fin 1990 modell audi 100 og kan tenke meg å skifte ut baklysene til helrøde(v8 type ?).

 

har fått tilbud til 2200,- uten moms. Er det ok pris ? Noen billigere butikker ?

Og hvite blinklys framme, hvem selger sånt ?

 

Veng.no selger de hvite blinkera forran. Vet ikke pris. Men hvor har du fått itlbud om V8 lys for 2200kr + moms ? Er de nye? Helt nye V8lys koster det 1000kr fra CAC

 

http://homepage.internet.lu/customautocraft/main.htm

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veng.no selger de hvite blinkera forran. Vet ikke pris. Men hvor har du fått itlbud om V8 lys for 2200kr + moms ? Er de nye? Helt nye V8lys koster det 1000kr fra CAC

 

http://homepage.internet.lu/customautocraft/main.htm

 

kjempe lys ditta, men er ikkje e merket,. men kenn so klare å sjå det.

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en butikk her. Men jeg fikk et tilbud fra norskebildeler eller no sånt og der skulle de ha 4700,- for samme bakplaten. Men det er da sikkert originale .

 

Veng hadde ikke lys nei, bare oransje..men jeg tror jeg klarer å finne det en annen plass. Er det ikke makk å bestille fra utlandet ? Toll og greier ...

 

Eg skal bestille sånne lys etter jul... Du får han bare til å sette ein lav verdi på det og at han sender det som gave, så blir det ikkje stort dyrare...

 

Veit om mangen som har bestillt frå han uten problemer!

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Eg skal bestille sånne lys etter jul... Du får han bare til å sette ein lav verdi på det og at han sender det som gave, så blir det ikkje stort dyrare...

 

Veit om mangen som har bestillt frå han uten problemer!

 

Paul på CAC sender ikke som gave, ei skriver han ned verdien på pakken. Men han er fantastisk hyggelig og det er overhodet ingen problemer å handle med han. Jeg har selv sendt en relativt stor bestilling der og alt gikk som en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår