HusebyRS Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Sist ut under kniven: -99 VolksWagen Polo GTI! Har gjort en del endringer som dere kanskje ser...gjort masse små-ting på den, men det som man ser best er breddinga... Har blandt annet satt inn intercooler, senket, lagd diverse luftehull, tatt ut baksetet (for mye vekt:)), tona rutene en anelse, byttet dørhåndtak og lagd emblemfri grill. Felgene var så tøffe, så de måtte jeg beholde, fiksa istedenfor litt på dem;) Føreren så så blid ut, så han måtte jeg beholde han og, hehe.. På det første bildet prøvde jeg å lage litt skumring, om det var lykket er jeg ikke helt sikker på... Uansett, her er moddene: Orginal: Kommentarer/meninger er hjertlig velkommen;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Du skulle ikke senke den også da? Ellers fin mod. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 åssn felger er det der? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 -Bilen er senket, men liker ikke sånn urealistisk senking, er ingen fan av subbing for å si det sånn... -Felgene er orginale VW Polo GTI felger...Men laget i en annen DIM og blitt laget deep-dish-kant på av meg... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 jævelig stilig!:D men synes det er litt tøffere når intercooleren kommer bedre frem jeg da men:) (så kunne du hatt de blå slangene i spreder hullene der:) men sinnsykt stilig!;) skal jeg være pirkete så se på bakskjermen din:) keep up the good work!;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg