claptrap Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Nå må jeg selge mine felger siden jeg ikke har plass til å lagre de lenger og som jeg ikke kan bruke da veiene ikke tillater det. Felgene det er snakk om er TSW 17" med innpress rundt 18 og boltsirkel 4*108. Dekkene er så god at de holder 1 til 2 sesonger og de er av merket Nankang Ns2 med dimensjonene 225/45. Ta kontakt på pm eller mail for forespørsel og bilder. claptrap@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Nå må jeg selge mine felger siden jeg ikke har plass til å lagre de lenger og som jeg ikke kan bruke da veiene ikke tillater det.Felgene det er snakk om er TSW 17" med innpress rundt 18 og boltsirkel 4*108. Dekkene er så god at de holder 1 til 2 sesonger og de er av merket Nankang Ns2 med dimensjonene 225/45. Ta kontakt på pm eller mail for forespørsel og bilder. claptrap@online.no boltsirkel? 4x108? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 boltsirkel? 4x108? Står det i beskrivelsen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Hansen Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Pris? evt sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Er en gammel tråd så er mest sannsynlig solgt nå ;) Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg