Har selv gjort dette en gang, og det er ingen vits i og drive å kutte bolten med forskjellige metoder.
Tok av mutteren, frem med rustløser å fylle i begge kulene, gjerne bevege litt på hele opphenget så du får smurt ordentlig.
Frem med en liten hammer å klinke til på enden av skruen (går bra med gjengen om du setter igjen mutteren på 3-4 gjenger på enden). Det følger også med ny om du må bytte denne for at den ble ødelagt.
Men, når dette er sagt så støtte jeg på et nytt problem med Fremre Øvre tverrarm/bærearm.
Her står skruen vendt feil vei, slik at når du skal ta ut denne havner du i karrosseriet omtrent halveis ut.
Men her tok jeg rett å slett å løsnet 2 av 3 skruer på støtdempertårnet, den siste tok jeg nesten helt av, for så å slippe ned tårnet og vende det rundt slik at skruen kommer ut.
Praktisk uten å drive med for mye tull fremme under hjulbuen.