Gjest Jostein Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 jævli kjipt det der....Men forstår jo han/dem da,hvem ville ikke brutt seg inn i en bil for en regnjakke når det regna:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg har også hatt endel innbrudd i bilene mine..... Det sprøeste var da jeg sto parkert hos dama på St.Hanshaugen. Jeg hadde nettopp montert ny Pioneer-spiller, nye JBL Decade, forsterker + at jeg hadde PC'en stående i baksetet. Masse CD'er lå også selvfølgelig strødd... Det eneste som ble tatt var bompengene (20,-) og en halvfull sigarettpakke..... Det må jo være narkiser! Det kjipeste var jo at låsen var ødelagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 underkant av 2.000kr?.... hvor pokker er det du handler hen? jeg bytta alle rueten på bilen min da jeg lakkerte den.. jeg ga ca 400kr for siderutene, og 750 for siderutene front, og 1200kr for frontruta.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Mr.X Er det ikke litt dumt å legge igjen verdisaker i bilen dah??? joa, men jævli kjipt at du faen ikke har lov til å ha bilen din i fred i 10min før noen skal rappe noe. jeg personlig gidder ikke å bære på alt jeg har inn og ut av bilen hver gang jeg går.. derfor er jeg litt mere nøye på hvor jeg parkerer og holder vakt.. får jeg EN ripe til i bilen og jeg finner han, så skal armer brekkes! Koste hva det koste il. har alt en ripe under bakruta mi, og en O risset i frontruta mi!. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl underkant av 2.000kr?.... hvor pokker er det du handler hen? jeg bytta alle rueten på bilen min da jeg lakkerte den.. jeg ga ca 400kr for siderutene, og 750 for siderutene front, og 1200kr for frontruta.. 550 + mva for ruta + skifting, får det gjort hos Motorteam på ensjø. Hvis jeg er heldig så rekker de å ta service samtidig, da slipper jeg å sette den ned der i slutten av september. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 RDL, hvor var det du bytta ruter hen?... Sucky med bilinbrudd..! Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Det mye en kan gjøre for å verne seg mot innbruddstyver, men hva når bilen står låst hjemme i mitt eget gårdsdrom i et rimelig stort boligfelt sammen med en bil til som har mye større verdier av gjenstander liggenes?! Og jeg kan ikke med min villeste fantasi finne en grunn til at noen skulle hevne seg på meg? Ja, sikkert mange som her i Skien som vet hva jeg har i bilen, mer eller mindre. EDIT: Hva er det som gjør at folk ikke kan være litt fornuftige da? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 jeg har en god del % hos dem, men det er AUTOVER på helsfyr, bak torget der.. G60 turbo jobber der... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Enig med RDL! Hvis noen prøver å knabbe noe fra min bil, skal armer og fingre brekkes.. boxing Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 jeg hadde innbrudd i bilen min, de prøvde å rappe hele bilen... men de ga tydligvis opp, punga dekkene på førersiden, rappet en softgun og en brennecd... Alt dette mens den stod utenfor et verksted... (Når den står utenfor, er det "forsikringen min" som skal dekke det, men jeg har ingen innbruddsforsikring) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl derfor er jeg litt mere nøye på hvor jeg parkerer og holder vakt.. Holder vakt....? mener du sånn gjemt i buskene? Er det ikke like greit å la vær å parkere da....... eller er det med innleide mannskaper...? ;) :D Ikke stygt ment!:) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Var på liseberg forrige helg, og skulle hente bilen i parkeringa til hotellet............ Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Blir nervøs av denne tråden her :rolleyes: Får kjøpe litt mer alarmutstyr før jeg reiser hjem fra jobb i dag. Hva må til for å få kjøpt en Hagle? Må være fint å ha i tilfelle det kommer noen inntrengere på gårdsplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by rdl joa, men jævli kjipt at du faen ikke har lov til å ha bilen din i fred i 10min før noen skal rappe noe. jeg personlig gidder ikke å bære på alt jeg har inn og ut av bilen hver gang jeg går.. derfor er jeg litt mere nøye på hvor jeg parkerer og holder vakt.. får jeg EN ripe til i bilen og jeg finner han, så skal armer brekkes! Koste hva det koste il. har alt en ripe under bakruta mi, og en O risset i frontruta mi!. hva står o'en for? Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Anne_- hva står o'en for? omagadwhatauglycar Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg