_siggi_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Etter at bilen min hadde stått i ro ute for ei stund siden oppdaga eg at det var badebasseng på gulvet. Finner ikkje ut kor lekkasjen er. Noken som har erfaring/ forslag om kor det kan vere? Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hvor på gulvet da? foran/bak høyre/venstre? letteste måten er egentlig å sjekke med vann.. men er no rare greier med springvann vs regnvann.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 har hatt problemer med det på gamle jettan,da var det dør pakningen...men kan og vere at det leker inn hjulbuene bak,vist det er der det leker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_siggi_ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 gulvet inne i kupeen.. På begge sidene. Virker som det lekker inn bak. Men vanskelig å sei, for når det blir nok vatn renner det fram. Hjulbuen? Problemet er størst når bilen står i ro i regnet. Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 da hadde eg prøvd å bytte dør pakninger!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 har samme problem på min å., men har funnet ut at det kommer inn pakningen ved glasset,. hvor får jeg tak i en slik pakning?? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_siggi_ Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Og kor får eg tak i ny dørpakning?:) Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har samme problem på min jetta. Pakningen ved glassruta hadde blitt endel kortere med årene og byttet dem. Pakningen ved glasset får du på møller(til rundt 1100kr!), så ville først tatt meg en tur på høggern for å se etter no brukbart der. Etter jeg har byttet dem lekker det fortsatt inn vann, vet ikke hvor det kommer inn men ligger endel i bagasjerom og under mattene baki... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har samme problem på min jetta. Pakningen ved glassruta hadde blitt endel kortere med årene og byttet dem. Pakningen ved glasset får du på møller(til rundt 1100kr!), så ville først tatt meg en tur på høggern for å se etter no brukbart der. Etter jeg har byttet dem lekker det fortsatt inn vann, vet ikke hvor det kommer inn men ligger endel i bagasjerom og under mattene baki... det var jeggu dyrt bare for den lista Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 sikker på at ikke kommer gjennom viftemotoren da,hvis dreneringa er tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 er dørplasten deres som lekker... vanlig Golf II/ Jetta problem...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ok, den som tetter imellom døråpningen? du vet ikke tilfeldigvis hvordan man best mulig tetter dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 nei, den inni døra... bak dørtrekket. Må skiftes, og er da en fordel om den legges dobbel slik at du ikke får tilbake problemene om et år... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg