sugekopp Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Tror at modern må kjøpe seg ny bil jeg! dette var skuffende!- Ettermonterte turbokit på bilen 2.0l zetec. lader ca 1.0bar Klarte ikke mere enn 230. men det gikk FORT dit ass!! Noen som vet om andre girkasser fra ford som passer som er høyere dreva?!:hvaskjera http://rdlx3m.com/file/230KM_T.3gp http://rdlx3m.com/file/230KMT.3gp Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det kommer jo ann på hvor høyt giret den er da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe, du er ikke rektig rdl ;) modder bilen til mora si faktisk ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe. mamma legger jo ikke merke til noe annet enn littt ekstra lyd og at den lettere spinner seg ut av lyskryss. men derfor ber jeg hu være forsiktig med gassen. for bilen blir mye sprekere enn en ny regreim og full "service" Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hehe godt vi har folk som deg sugekopp. Ellers ville det vært kjedelig her Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Får man ikke denne med Volvo motor nå da? Ikke noen poeng i å jazze opp en Ford motor da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 er vel i grunn volvo sine biler som er tunet hos cosworth:) men den nye focusen har vel no 5mmer motor fra volvo tror jeg ja:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 er vel i grunn volvo sine biler som er tunet hos cosworth:) men den nye focusen har vel no 5mmer motor fra volvo tror jeg ja:) stemmer det. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Grenrøra og nye downpipen fra turboen! Og piper turbo grenrør montert! deler man ikke har lager man:) her har vi en ny flens som skal mellom donpipe og videre ut til flex rør Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 En venn av meg, tik like greit og monterte NOS i moren sin GTI. Hadde en hemmelig bryter, men alikevell..... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe. mamma legger jo ikke merke til noe annet enn littt ekstra lyd og at den lettere spinner seg ut av lyskryss. men derfor ber jeg hu være forsiktig med gassen. for bilen blir mye sprekere enn en ny regreim og full "service" :yodude: :roll: :roll: konge! SER DET FOR MEG, "mamma trykker inn gassen som vanlig..3-4tusen rpm før ho løsner clutchn" isteden for å slure som den vanligvis gjør så kommer lyden: "tåååtåtåtåå" ...artig:P Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvor mye kostet dette prosjektet her da? :D Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Brukt turbo og cheape mods som nå. ca 10lapper. Kommer ennå en ny rail med større dyser og front montert ic og litt diverse. dette er bare en liten test forløbi mot sommern skal bilen lakkes på nytt. da blir det decomping med JS stempler og råder og litt småkos:) Håper på rundt 250 Drifts hester til daglig bruk. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Å dette er bilen til din kjære mor? Tenk deg hvis hun begynner med streetracing bak din rygg?:P Hehe.. Mvh. Morten Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe... Tro meg! det skal mye til! jeg jevner gårsplassen min med jorda! har kjøpt hus nylig og har gravd og plana plassen i 1 uke nå! av 250KVM med parkeringsplass jeg har laga nå så er det en LITEN grøftekant på 40cm som hu FAEN MEG KLARTE Å PARKERE I i går kveld! så får JEG kjeft for at grøfta er der. Shut up woman! din feil du kjørte! ta konsenkvensene! bilen sto på 3 hjul i bakken! så at hu skal trokke på pedalen ut av kryss skulle jeg likt å sett:) hehe Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg