Gå til innhold

Ute å tester mammas bil! max 230!

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Tror at modern må kjøpe seg ny bil jeg! dette var skuffende!-

Ettermonterte turbokit på bilen 2.0l zetec. lader ca 1.0bar

Klarte ikke mere enn 230. men det gikk FORT dit ass!!

Noen som vet om andre girkasser fra ford som passer som er høyere dreva?!:hvaskjera

 

 

http://rdlx3m.com/file/230KM_T.3gp

 

http://rdlx3m.com/file/230KMT.3gp

 

focus2.jpg

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. mamma legger jo ikke merke til noe annet enn littt ekstra lyd og at den lettere spinner seg ut av lyskryss. men derfor ber jeg hu være forsiktig med gassen. for bilen blir mye sprekere enn en ny regreim og full "service"

 

:yodude: :roll: :roll: konge!

SER DET FOR MEG,

"mamma trykker inn gassen som vanlig..3-4tusen rpm før ho løsner clutchn"

isteden for å slure som den vanligvis gjør så kommer lyden:

"tåååtåtåtåå" ...artig:P

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt turbo og cheape mods som nå. ca 10lapper. Kommer ennå en ny rail med større dyser og front montert ic og litt diverse. dette er bare en liten test forløbi mot sommern skal bilen lakkes på nytt. da blir det decomping med JS stempler og råder og litt småkos:)

 

Håper på rundt 250 Drifts hester til daglig bruk.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Tro meg! det skal mye til! jeg jevner gårsplassen min med jorda! har kjøpt hus nylig og har gravd og plana plassen i 1 uke nå!

 

av 250KVM med parkeringsplass jeg har laga nå så er det en LITEN grøftekant på 40cm som hu FAEN MEG KLARTE Å PARKERE I i går kveld! så får JEG kjeft for at grøfta er der. Shut up woman! din feil du kjørte! ta konsenkvensene! bilen sto på 3 hjul i bakken! så at hu skal trokke på pedalen ut av kryss skulle jeg likt å sett:) hehe

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår