Gå til innhold

Ute å tester mammas bil! max 230!

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda. har bare luxen nå. alt av lekebilene er solgt.

 

tror modern kommer til å få en fet kjerringbil til sommern jeg:)

 

Turbomata Focus med svart bakluke panser og tak svarte felger og 2 delte fangere svart/rød :) hehe

 

har bare noen kroner til overs for tiden siden jeg ikke har noe annet å bygge på. så kan jeg likegjerne modde hennes litt ettersom jeg kjører den også

 

Dette er mens bilen var original! før senking osv!

IMG_5229.jpg

 

Picture20001.jpg

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult nok at du trimmer morra di sin bil, men har du ikke råd til bil sjøl da?

 

hva er pointet med å trimme morra di sin bil når eneste resultatet er at hu bare blir ei enda farligere kjærring bak rattet. dem har vi allerede nok av i detta landet.

 

ka du ska med ei kasse som gir deg høyere toppfart når du sikkert ikke får brukt det til noe særlig med unntak av den gangen du kjører ihjæl dæsjøl og en stakkars uskyldig famile på tur.

 

idioti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult nok at du trimmer morra di sin bil, men har du ikke råd til bil sjøl da?

 

hva er pointet med å trimme morra di sin bil når eneste resultatet er at hu bare blir ei enda farligere kjærring bak rattet. dem har vi allerede nok av i detta landet.

 

ka du ska med ei kasse som gir deg høyere toppfart når du sikkert ikke får brukt det til noe særlig med unntak av den gangen du kjører ihjæl dæsjøl og en stakkars uskyldig famile på tur.

 

idioti!

 

 

Ikke start den diskusjonen...

 

Jævlig rått prosjekt du har på gang der Robert, holdt på å le meg ihjel når jeg så det:D

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult nok at du trimmer morra di sin bil, men har du ikke råd til bil sjøl da?

 

hva er pointet med å trimme morra di sin bil når eneste resultatet er at hu bare blir ei enda farligere kjærring bak rattet. dem har vi allerede nok av i detta landet.

 

ka du ska med ei kasse som gir deg høyere toppfart når du sikkert ikke får brukt det til noe særlig med unntak av den gangen du kjører ihjæl dæsjøl og en stakkars uskyldig famile på tur.

 

idioti!

 

Tjah. Morra mi er ikke noe farligere sjåfør enn morra di. så start å kos med din egen først!.. Om morra i føler seg usikker på kjøringa så lar hu bilen bli hjemme! som regel lar hu meg kjøre om jeg er med!

 

Ikke som kjerringer flest. joah. vi satser på at det går bra. så smeller det!

 

at jeg kjører meg i hjel?...... skulle vært morro i grunn snart! nå har jeg holdt på slik i noen år. Men det kan for den saksskyld skje med en tråsykkel!

at en familie er innblanda? leit for han å komme på feil sted til feil tid syns jeg. skulle holdt seg på hytta istedet!

 

og ..... ja:) les signaturen miN!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svar til linken du la ut som ble slettet nettop på opplysningen.

 

leste linken du la ut.

 

ok, mulig du kan bil, og æ forstår du har endel punkter du vil frem til, men når alle trådene du diskuterer i ender opp i en håpløs og endeløs krangel, er det da noe vits i å holde på?

 

hva med og bare godta det faktum at ikke alle er like flinke som deg og om ikke annet prøve å ha forståelse for det at en klovn totalt uten teknisk innsikt faktisk er litt stolt av seg selv når vedkommende har bytta viftereima si sjøl eller har montert neonlys i taket el what ever.

 

mitt poeng er at det er nødvendigvis ikke noe behov for drittkasting selv om du ikke liker eller er imponert av andres arbeid.

 

jeg heller er ikke alltid like imponert over andres arbeid, men da prøver jeg nå heller å la være å kommentere d.

 

skittkasting og nedrakking av andre individer lager ikke et bedre forum.

 

i mine øyne bør forumet være en plass man kan gå å få råd el tips til div ting man lurer på innafor tema bil.

 

det er en gylden mulighet til å ha kontakt med andre kreative hjerner som man uten dette mediet alldri ville kunnet prata med/diskutert tips med.....

 

skriv selvsagt som du vil, men du kan ikke regne med å bli tatt seriøst om du bare slenger dritt....

det blir tilslutt som i barnehagen hvor krangelen går på at pappaen min er sterkere enn din.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da ikke MIN feil at den ender opp i endeløs tråd når DERE lar dere provosere av mine komentarer. dere er da alle voksne mennesker.. dere klarer vel å knyte egne skolisser?!?.......eller?

 

Btw. når har jeg NOEN gang sagt at jeg er bedre enn noen andre i noe som helst!?.... mye av det jeg sier er ironisk ment for dere som henger her er jo helt i 100% virker som om mange ikke har liv uten om nettet og bilforumet!

 

Jeg liker å diskutere jeg. alt i fra at jeg liker anal sex til mammas spaghetti lissom!

 

men dere skjønner jo ikke annet enn kun det dere VIL forstå

Og det dere forstår er DRITTKASTING og dissing!

 

jeg ser på det som et tips/koment på hva JEG mener er galt/dumt whatever

Jeg er ikke her for å bli tatt seriøst eller få venner! jeg er her for å uttale meg om det jeg føler for.. er det ikke det et forum er til?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår