Gå til innhold

142 Turbo

Ranger emnet


Kawasaki dude

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 142 som jeg skal selge litt info om bilen.

Bilen er kjøpt i sverige har momsa den inn.

74mod hvit med turbo felger,bur,rally stoler fuel cell 45 l med to bensin pumper, 4 nye monroe støtdempere,minimalt med rust ser strøken ut.

mini-Bilde291.jpg

mini-Bilde288.jpg

mini-Bilde292.jpg

Motor

B20 med smidde stempler 9.0 i komp har en extra topp visst man trenger lavere komp. smidde veivstaker større avgass ventiler, porta topp, og k-kam,

turbo og intercooler kommer fra sabb, turbon er nyrenovert,sabb dyser, dobble coiler fra haltech.

Haltech tennings og bensin styring har følger alt du trenger med,ja til og med laptop til og styre haltechen, kn luftfilter, popoff, alt er tilpassa b20 motoren.

mini-Bilde008.jpg

Det som mangler er gren rør til turbo,men rør bøyer,og noen autocad filer følger med. Bilen trenger girkasse, anbefaler en getrag kasse.

Motoren er ikke benka så jeg vet ikke hvor mye hk det er i motoren, men den har vert prøvd i en volvo pv, den gikk bra...

Selges for kr 35000,- eller byttes mot noe kult.

Hilsen Kenneth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det som skal til er og vise den hos biltilsynet med ombygde bremser, 240 ventilerte bremser holder til 180hk.

Og så må du benke motor`n for og vise at den ikke har mere en 180hk på papira.

Det var det jeg fikk beskjed om da jeg snakket med biltilsynet i Fredrikstad...

 

Ok. -Så den er tollet inn og den er i teorien klar for skilter? Noen idè om effekt i motoren?

Er på leit etter sånn bil..... :afro

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår