Gå til innhold

_ford:Toyota Corolla Ombygging.Div Prosjekter;)

Ranger emnet


_Ford

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hoff.. ikke tenk på cleaning engang.. på nye biler med veldig runde former er det av å til pent.. men på disse eldre linjal disigna bilene.. NEI! ser enkelte golfer er "cleana".. for alt av sjarm og persjonlighet..

 

bare mine 50 øre... å foresten... stilig bil! var nesten å skrudde ut en sån motor en gang.. :P bare for og ha den liggende.. jævlig rå lyd i dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff.. ikke tenk på cleaning engang.. på nye biler med veldig runde former er det av å til pent.. men på disse eldre linjal disigna bilene.. NEI! ser enkelte golfer er "cleana".. for alt av sjarm og persjonlighet..

 

bare mine 50 øre... å foresten... stilig bil! var nesten å skrudde ut en sån motor en gang.. :P bare for og ha den liggende.. jævlig rå lyd i dem!

 

Blir nok ikke clean bak luke nei.

Er jævlig rå lyd med filter og effektanlegg ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er som sagt bilen ferdig lakka mangler og legge perlemor på den men det får jeg ta når fangere og sånt er ferdig en gang ;)mangler også og lakke dørhåndtak og litt sånt småtteri men får ta tiden til nytte.

 

Her er det da en farge prøve av den fargen som det ble på bilen;)

DSCF0007-4.jpg

 

 

Noen bilder av bilen ferdig/snart ferdig lakka ser effekten av flakes på noen av bildene;)

DSCF0002-3.jpg

DSCF0009-4.jpg

DSCF0010-2.jpg

DSCF0015-3.jpg

 

 

Har også fått montert bilen utvendig mangler no her og der men er stortsett bare og få ferdig fangere så begynner det og ligne en bil i gjenn.

DSCF0017-1.jpg

DSCF0018-1.jpg

 

Har og så montert litt innvendig.

DSCF0019-1.jpg

 

DSCF0020-2.jpg

 

Har også gjort litt stereo bygging men mere av det kommer senere når det blir mere tid til det.

DSCF0023-2.jpg

DSCF0024-1.jpg

DSCF0025-1.jpg

 

Dette er da det som er gjort nå i det siste men kommer til og få gjort litt idag så følg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kult det her.

 

Skal du gjøre noe med interiøret?

 

Stilig lakk! Stå på!!!

 

Ja er tøff farge;)

 

Skal bygge om dørsidene forran så jeg får inn 6.5"høytalere så skal dette trekkes opp skal og så trekke opp bakasjerommet og baki på sidene med svart skai eller lignende tenker jeg, blir også gjort mere innvendig etter vert blir også så jeg trekker opp Gt stolene vist jeg ikke får tak i en ny en da er så slitt den på sjåførsiden.

Skal også sett inn instrumenter og lignende etter hvert så følg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konge prosjekt! har du tenkt å gjort noe med dash bordet, konsoll osv? jeg driver med det selv på min AE92, men er amatør så vet ikke om det blir noen suksess ;) men skal følge med på prosjektet, stå på.

 

Er mulig det blir gjort noe får se,skal allefall bygge om midtkonsolen så cd spiller og instrumenter får plass:)

Hva er det du bygger av glassfiber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår